esc allign 100A verbinden

• Topicstarter Topicstarter elbacky
  • Startdatum Startdatum
E

elbacky

Guest
ik heb een esc van align 100 A nu sluit ik de motor aan en de batterij en ik hoor dat deze start door de tune.

nu sluit ik het draadje aan op de trothle van mijn dsm2 ontvanger en op de bath daar zit mijn bind plug.

normaal gezien zou er nu toch een lichtje moeten pinken in de ontvanger?

als ik dit doe met een extrene batt van 6v doet hij dit wel.

wat doe ik verkeerd.

iemand?

moet ik hier dan een ontvanger batterij voorzien op de heli?

er zit wel een regulator fiche bij waarop 5.1 V staat.

Denk dat die "regulator fiche" een losse BEC is. Die zou je dan kunnen gebruiken om de ontvanger van spanning te voorzien, let wel op dat deze genoeg stroom kan leveren om ook onder zware omstandigheden de servo's van stroom te voorzien.

thx voor de snelle reactie.

ik heb deze fiche aangesloten maar mijn ontvanger gaat helaas ook niet aan.

Denk dat die "regulator fiche" een losse BEC is. Die zou je dan kunnen gebruiken om de ontvanger van spanning te voorzien, let wel op dat deze genoeg stroom kan leveren om ook onder zware omstandigheden de servo's van stroom te voorzien.

en kijk even door je handleidingen heen, hier staat als het goed is in of de regelaar een bec heeft of niet.

ook dat fiche zal vast een papiertje bij zitten..

ik vermoed dat er hier met fiche de stepdown voor de gyro bedoelt wordt. Dit is dus geen regulator.
Kans is zeer groot dat de ESC geen BEC heeft en dus is een aparte regulator nodig.

idd; ,na wat opzoekwerk heb ik gevonden dat het een esc is zonder bec.

dus heb ik de keuze tss het gebruik van een ontvanger batterij ofwel zo een ding bec van allign waar je een klein lipotje moet met verbinden.

wat heeft jullie voorkeur?

grz

ik vermoed dat er hier met fiche de stepdown voor de gyro bedoelt wordt. Dit is dus geen regulator.
Kans is zeer groot dat de ESC geen BEC heeft en dus is een aparte regulator nodig.[/QU

Back