ESC calibreren lukt niet

Hallo, ik ben nieuw in deze sektor en heb net m'n eerste drone gebouwd, een zelf geprintte MHQ-2 quadcopter. Alles lijkt te werken, alleen het lukt me maar niet de esc's te calibreren. Ik heb een naze32 fc; 4x emax nano 12A esc's en 4x emax 2204-2300 motoren. Als ik het zaakje opstart krijg ik de gebruikelijke piepjes van de esc's; ik kom alleen NIET in het calibreer-menu. zowel met de zender (flysky fsi6, throttle omhoog->power up-> throttle down) als via cleanflight geen enkel effect. Hij start steeds "gewoon" op. Ook al de min en max throttle gewijzigd in cleanfight, maar lijkt allemaal niet te werken. Ik kan hem ip ook besturen, maar het ding is zo instabiel als wat, ik vermoed omdat hij niet gecalibreerd is....Iemand een idee???

Op welke manier kalibreer je de esc's in cleanflight precies en waarom wil je in het "kalibreer menu" ?

Je kan op 3 manieren de esc's kalibreren :

1- 1 voor 1 direct op je ontvanger.

2- Via cli in cleanflight :

Connect de USB connector p het bordje en ga naar de CLI en typ hier volgende commandos op volgorde (begin met NIET aangesloten lipo en verwijderde props!)
- set mincommand = 2000 [ENTER]
- save [ENTER]
- set mincommand = 1000 [ENTER]
- connect nu lipo en je zul je horen dat de regelaars in de calibratie mode komen
- save [ENTER]
- Nu zul je de calibratie bevestiging van alle regelaars horen

3- Via de sliders in motor/servo tab van cleanflight >> sliders max >> lipo eraan>> sliders naar minimaal.