esc en motor keuze XRAY x12

Ik heb een xray x12 Pancar gekocht en zoek nu een goede esc .
Prijs speelt geen rol . Wou gewoon even vragen wat jullie voorkeur is !
Novak ... Lrp......
Is wel op 1s lipo
Mvg

Ik rij zelf met de hobbywing 1s en gaat als de brandweer met een lrp x-12 13.5 turns motor erin.
je heb geen extra batterij nodig voor je regelaar die zit al ingebouwd in de regelaar zelf.
Als je bv met tekin ga rijden heb je die wel nodig anders werkt het niet..

Groeten

John

ik rij de xII met een lrp x12 en x11 13,5 en 10,5t met een hobbywing xerun 120a 1s.
geschikt voor 1 cell tot 4,5 turns

esc heb je voor 100 euro thuis liggen met regel kasje dat je op de pc kan gebruiken.,

heeft veel timing opties.

waar kom je vandaan?

mvg Hans

Welke klasse ga je rijden? Stock, Modified?

Voor Stock is de Xerun een erg goede keuze, goedkoop, snel, en met ingebouwde booster, waardoor gekloot met externe boosters of ontvanger pakketten overbodig is. Nadeel van de regelaar is dat deze erg, erg fors is.

LRP (SXX SS) is ook erg goed en werkt ook met interne booster, is een klap kleiner, maar de software is ook wat minder uitgebreid. Nadeel is dat deze een slagje duurder is.

Zelf rijd ik met een Tekin, lekker klein, erg goede en uitgebreide software, nadeel is alleen dat je een externe booster of ontvanger pakket nodig hebt

Voor Modified zou ik eerder naar een LRP of Team Orion regelaar neigen. Regelaars die gewoon erg veel vermogen hebben, een goed gevoel hebben en zich inmiddels op diverse wedstrijden bewezen hebben.

Qua motoren kan ik vrij kort zijn. De LRP's preseteren hier erg goed zowel de X11 als de X12. Ik rijd veel met de X12. Ik vind in zowel Stock als Mod de X12 motoren erg fijn en snel.

Speed Passion (V3) motoren hebben een wat onhandige aansluiting voor 1:12 en zou ik niet direct aanraden, maar ze zijn absoluut niet slecht qua preformance.

Groet Robert

Back