esc settings rustler

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en nee, nix gevonden..;)

In de handleiding van de rustler staat iets over de low voltage detection..programmering

Je moet de transmitter afstellen in fabrieksinstelling..

Dus o.a. de throttletrim op 0 zetten, en de channel 2 reverse switch op de linkerpositie.
Dan staat er bij puntje 4: "do not change the position of any of the reversing switches ATFER programming the nvxl-3s ESC".

betekent toch letterlijk dat ik na de programmering nix meer mag veranderen.

Hoe moet ik dan de throttle trimmen daarna? Of wat als ik wel reverse wil rijden?
Of ben ik nu te letterlijk of wat?:confused:

Ik vond alles toch heel erg helder wat in het boekje stond.

Als je je regelaar geprogrammeerd hebt, en je zet de throttle reverse om, dan zal je auto ineens vol gas gaan geven wanneer je niks doet, en remmen wanneer je vol gas geeft.

Je regelaar heeft 3 modi, forward-brake, forward-brake-reverse en training mode. Kijk dat even na.

jaja

Perfecte vraag voor in het algemene Rustler topic...

Klopt, ik heb daar ook gezocht, maar dat topic is zo groot dat je daar nooit meer wat in vindt; of ik gebruik de zoekfunctie mss niet goed.

Krijg op forums - als beginner - altijd het gevoel dat ik ontzettend dom overkom..
En dat terwijl ik eigenlijk heeeeel slim ben8O

Edit. ik heb de settings onder controle, alleen dat latste zinnetje onder puntje 4 brengt je toch in verwarring, niet?
En het zal ook voor andere traxxasmodellen gelden..

Laatst bewerkt:
Je hebt je eigen probleem in ~1 uur opgelost na het posten van het topic zonder hulp van buitenaf. Dan vragen we ons wel af of je het al had geprobeerd (j/k ;)).

M.b.t. je zinnetje. Als je eenmaal throttle en brake hebt ingesteld en je gaat het kanaal switchen dan wordt vooruit de achteruit en visa versa, daarom moet je deze na het calibreren niet meer veranderen.

Slotje dan maar ?

Laatst bewerkt:
Je hebt je eigen probleem in ~1 uur opgelost na het posten van het topic zonder hulp van buitenaf. Dan vragen we ons wel af of je het al had geprobeerd (j/k ;)).

M.b.t. je zinnetje. Als je eenmaal throttle en brake hebt ingesteld en je gaat het kanaal switchen dan wordt vooruit de achteruit en visa versa, daarom moet je deze na het calibreren niet meer veranderen.

Slotje dan maar ?

Hah, ik snap t al....maar niet zo bijdehand,he, mss wil ik nog wel eens iets van je overnemen.....:p

In heb nooit gevraagd hoe de settings werken, vroeg alleen maar uitleg over dat zinnetje.

Maar t probleem was dat ik met mijn verouderde engels dacht dat dat zinnetje nog hoorde bij de Low Voltage Detection setting. Ik denk wat heeft die reverse switch daar nu mee te maken....

Maar dat hoorde dus bij t volgende hoofdstukje, over programming de esc en transmitter.

In die manual staat alles ook gewoon achter elkaar, was me niet meteen duidelijk.....:hammer:

Back