ESC softstart hulp gevraagd

Hoi,

Ik heb een Tarot 500 gekocht die ik aan het bouwen ben, het ding ziet er perfect uit en de bouw gaat heel vlot.

Maar bij de Tarot zat er een "witte producten?" ESC -->Link zonder naam, handleiding. Ik heb al een mailtje gestuurd i.v.m. het instellen maar dit was het resultaat.

"Quote"
Hi,

The ESC is no need to use the documentation .
It is auto.
"End quote"

Dus wellicht heb ik de pech dat ik hem niet kan instellen. Maar er is geen softstart.. Hoe los ik dit het beste op, een tragere throttle curve en zelf optoeren of?

Graag jullie mening.
Alvast bedankt.

Hoi,

Ik heb een Tarot 500 gekocht die ik aan het bouwen ben, het ding ziet er perfect uit en de bouw gaat heel vlot.

Maar bij de Tarot zat er een "witte producten?" ESC -->Link zonder naam, handleiding. Ik heb al een mailtje gestuurd i.v.m. het instellen maar dit was het resultaat.

"Quote"
Hi,

The ESC is no need to use the documentation .
It is auto.
"End quote"

Dus wellicht heb ik de pech dat ik hem niet kan instellen. Maar er is geen softstart.. Hoe los ik dit het beste op, een tragere throttle curve en zelf optoeren of?

Graag jullie mening.
Alvast bedankt.

Mooi he die aziatische reacties. Heb er ook al meerder gelezen maar soms moet je echt even hardop zeggen wat ze nou schrijven.

Misschien kun je van iemand een programmeer kaart lenen om te kijken of je hem misschien in kunt stellen. Meestal gaat het met de tx maar weet niet of dat standaard commando's/handelingen zijn.

Daar kan iemand met meer ervaring wat meer over zeggen denk ik.

Je moet eens gaan "googlen" onder "SuperSimple", ik denk dat dat één van die Aziatische merken zijn die deze ESC produceren !

Grtz,
Dirk

Dag Dirk,

Bedankt voor de tip, ik heb eens gezocht tussen die "SuperSimpel" maar mijn ESC tussen is toch anders. Ik ga het er voorlopig mee doen, hij doet z'n ding wel.

Groeten
B.

ik vlieg meerdere esc gewoon in kurve
normaal 0-35-75-85-100
idle1 90-85-75-85-90
idle2 100-90-80-90-100
zodr ie zijn toeren heeft schakel ik hem om in idle
bij turigy's werkt dat best heel goed,wel maar tot 11s

gr hub

Back