Esc vtw-220a beast combinatie?

Discussie in 'Electro offroad' gestart door safffier, 9 sep 2019.

  1. safffier

    safffier

    Lid geworden:
    11 feb 2013
    Berichten:
    249
    Locatie:
    Valkenburg a/d Geul
    Welke combinatie zou het beste zijn als ik de esc plaats in een 1/8 truggy auto esc kan tot 6s aan volgens boekje. Heb motoren van 1980kv tot 2200kv.
    Zodoende om toch genoeg snelheid ( geen top) en voldoende trekkracht ge krijgen .?
    Qua lipo is het testen als dat het op 4s ofwel op 6s beter zou zijn .
     
  2. safffier

    safffier

    Lid geworden:
    11 feb 2013
    Berichten:
    249
    Locatie:
    Valkenburg a/d Geul
    De esc trekt mijn lipo’s ongelijk leeg . Hoe Jan dit? Zelf bij 1 ,6s lipo een cel volledig leeg de lader geeft enkel 5 cellen aan.
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Lijkt mij stug. De accu is een serieschakeling van cellen en worden alle cellen gelijkmatig leeggetrokken.Het enige waardoor dit kan komen is een slechte cel of 1 cel niet goed opgeladen/gebalanceerd. Dat laatste kan komen als je ongebalanceerd laadt of er iets aan de hand is met de balancer poort.
     
  4. safffier

    safffier

    Lid geworden:
    11 feb 2013
    Berichten:
    249
    Locatie:
    Valkenburg a/d Geul
    Ik laad altijd gebalanceerd op. Nu bedenk ik me dat ik idd de kabels van de lipo niet gecheckt heb.(effe gecheckt maar alle kabels zijn intact ) wel zag ik dat de lipo op een hoek een goeie deuk/schaaf heeft, zou het daar aan liggen. De poort is nieuw, en al de andere lipo laden wel goed... . Tevens welke lipo past het beste op een 220 esc?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2019

Deel Deze Pagina