B
bzb
Guest
ik dek alles af met puty, en laatste tijd met kit, eerste gaat er makkelijk af, het laatste eigenlijk ook
ik heb nooit problemen maar rij dan ook met verstand en niet vol door plassen e.d.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heilig? Nee hoor. Maar ga niet net toen alsof Plasti Dip slecht spul is, dat is het niet.Prima , alles wat die yanks vertellen is heilig ?
...
100% waterdicht zal je heel moeilijk krijgen ja, hoeft voor mij ook niet, ik ga niet onder water rijden e.d. Als het maar spatwater dicht is, en het mogelijk is om een keertje toch door die plas water heen te racen.
Ik zag trouwens bij toemen en op andere sites " outerwears " producten, dit zijn luchtende " doeken " die je om je chassis kan doen en schijnt ook waterdicht te zijn, hoef je alleen maar om je chassis te doen. Dit gaat wel buiten mijn budget maar misschien handig voor anderen. Houd het ook gelijk schoon en stofvrij. hier een linkje Outerwears - RC Shroud Black - Traxxas Stampede 4x4 - Outerwears - Toemen Modelbouw
Vergis je niet in de Outerwears die werken heel goed, gebruik er één op mijn Slash 4x4 nog geen seconde spijt van gehad. Ja spatwaterdicht, af en toe een plas is ook geen probleem. Die dingen sluiten met klitteband heel goed je chassis af maar laten wel lucht door dus minder kans op warmte problemen.
Gr
Dit vind ik nog altijd het mooiste op yt wat dit betreft: 3E7pNOlmKvQ[/media] How-To: Waterproof Mamba Max ESC - WARRANTY INTACT! - YouTube
Div methodes beschreven op servos: How to Build a Robot Tutorial - Society of Robots
Zon outerwear is wel een mooie oplossing
Sluit het de hele chassis af? En al eens die " cleaner " moeten gebruiken of word het niet zo snel vies?
Klopt en wordt niet snel vies, laten drogen en stof eraf slaan.