Dag allemaal,
Laatst een Titan 12 motor stuk gereden. De koelvin was over de ontluchting van de motor geschoven.......
Ik had nog een reserve liggen. Deze gemonteerd, blijkt de polariteit omgekeerd, vooruit=achteruit en anders om.
De auto reed redelijk maar niet hard genoeg voor de 8,4 volt accu. Accu was snel leeg.
De reservemotor was gereviseerd door mijn vader. Misschien heeft hij de draden verkeerd terug gesoldeerd. Aansluiting van de motor omgedraaid, geen effect.
NOg een stukje gereden en toen deed de motor het niet meer.
Een oude 540 gemonteerd. Deze deed het goed op een nieuwe accu. Alleen hij ging haperen. Tijdens vol gas ging de motor uit zichzelf remmen, bokken. Dit werd steeds erger totdat hij het niet meer deed.
2 motors stuk.
Binnen wat dingen uitgeprobeerd.
Als ik de motors laat liggen dan doen ze het weer (direct op de accu)
Als ik ze aansluit op de ESC dan doen ze het soms even en daarna niet meer.
Ik snap er geen bal van. Vermoed dat de ESC stuk is..
Herkend iemand dit of heeft iemand een logische oorzaak?
Alvast bedankt, Taco
Laatst een Titan 12 motor stuk gereden. De koelvin was over de ontluchting van de motor geschoven.......
Ik had nog een reserve liggen. Deze gemonteerd, blijkt de polariteit omgekeerd, vooruit=achteruit en anders om.
De auto reed redelijk maar niet hard genoeg voor de 8,4 volt accu. Accu was snel leeg.
De reservemotor was gereviseerd door mijn vader. Misschien heeft hij de draden verkeerd terug gesoldeerd. Aansluiting van de motor omgedraaid, geen effect.
NOg een stukje gereden en toen deed de motor het niet meer.
Een oude 540 gemonteerd. Deze deed het goed op een nieuwe accu. Alleen hij ging haperen. Tijdens vol gas ging de motor uit zichzelf remmen, bokken. Dit werd steeds erger totdat hij het niet meer deed.
2 motors stuk.
Binnen wat dingen uitgeprobeerd.
Als ik de motors laat liggen dan doen ze het weer (direct op de accu)
Als ik ze aansluit op de ESC dan doen ze het soms even en daarna niet meer.
Ik snap er geen bal van. Vermoed dat de ESC stuk is..
Herkend iemand dit of heeft iemand een logische oorzaak?
Alvast bedankt, Taco
Laatst bewerkt: