Zoals sommigen hier al weten, ben ik al een paar weken aan het stoeien geweest met
de HB CP2. Tot vandaag was ik niet meer dan zo'n 10-25 cm boven de grond aan het
vliegen. Nu probeer ik hem echter op ongeveer 1 meter hoogte te laten hooveren.
Hierbij valt me iets op; zodra ik meer dan half gas geef, gaat het ledje op de 4in1-box
van groen over op rood en begint de heli rond zijn as te spinnen (linksom). Neem ik
gas terug, dan stabiliseert hij weer. Ook met VOL tegen sturen kan ik die spin niet
stoppen, alleen met het terugschakelen in toeren.
Zijn de main- en tailmotor niet aangesloten, dan gaat het ledje rood branden bij vol
gas. Op dat moment hoor ik ook een licht zoemen van een van de servo's
(aanhoudend). Zodra ik íets gas terug neem wordt het ledje weer groen en stopt het
zoemen. Als alleen de mainmotor niet aangesloten is, gebeurt precies hetzelfde.
Kan iemand me vertellen wat de verschillende kleuren (rood, rood knipperend, groen,
groen knipperend) op de 4in1 box van Esky betekenen?
de HB CP2. Tot vandaag was ik niet meer dan zo'n 10-25 cm boven de grond aan het
vliegen. Nu probeer ik hem echter op ongeveer 1 meter hoogte te laten hooveren.
Hierbij valt me iets op; zodra ik meer dan half gas geef, gaat het ledje op de 4in1-box
van groen over op rood en begint de heli rond zijn as te spinnen (linksom). Neem ik
gas terug, dan stabiliseert hij weer. Ook met VOL tegen sturen kan ik die spin niet
stoppen, alleen met het terugschakelen in toeren.
Zijn de main- en tailmotor niet aangesloten, dan gaat het ledje rood branden bij vol
gas. Op dat moment hoor ik ook een licht zoemen van een van de servo's
(aanhoudend). Zodra ik íets gas terug neem wordt het ledje weer groen en stopt het
zoemen. Als alleen de mainmotor niet aangesloten is, gebeurt precies hetzelfde.
Kan iemand me vertellen wat de verschillende kleuren (rood, rood knipperend, groen,
groen knipperend) op de 4in1 box van Esky betekenen?