Esky Belt CP gas/pitch probleem.

Hallo,

Wie heeft er tips over het volgende probleem:
Een vliegklare Belt CP,gas kan niet afzonderlijk van de pitch re-reversed worden,gevolg is dat we alleen motorloop hebben bij pitch verkeerd om.
ALs we throttle reversen op de zender gaat pitch wel goede kant op,maar motor loopt dan helemaal niet.

Wie heeft de oplossing?

Groeten,
Marcel
 
bbbb

als je een computerzender hebt ga je naar menu swachplate en verander je pitsch bijvoorbeeld staat het op +60% dan _ 60% gr koos
 
Das het lastige , het is geen computerzender ;-)

Maar kheb het probleem al gevonden op internet,achter het batterijvak zitten nog enkele dipswitches verstopt,een ervan stond verkeerd ....
 
Zo simpel te het soms> Even voor de volledigheid::

De functies Roll en Yaw omwisselen

Indien je de aileron-stick (roll) en de rudder-stick (yaw) wilt omwisselen dien je een schuifschakelaartje wat zich in de zender achter de batterijen bevindt, om te zetten. Het verschuiven is met een klein schroevendraaiertje goed te doen. In de meeste zenders gaat het hier om het rechter schuifschakelaartje. Van belang is dat je eerst de zender uitzet en pas daarna het schuifschakelaartje omzet. Heb je dat gedaan zet de zender dan weer aan en controleer of je het juiste schuifschakelaartje hebt omgezet door betreffende sticks te voorzichtig bewegen. Reageert de helikopter als verwacht dan ben je klaar. In het andere geval zet je zender weer uit en zet je het schuifschakelaartje weer terug in zijn oorspronkelijke stand, waarna je de andere omzet en het opnieuw probeert.

De functies Gas/Pitch en Nick omwisselen

Indien je de elevator-stick (nick) en de throttle-stick (pitch) wilt omwisselen dien je een schuifschakelaartje die zich in de zender achter de batterijen bevindt, om te zetten. Daarnaast dien je, binnenin de zender, wat onderdelen te verplaatsen. Het omzetten van het schuifschakelaartje is met een klein schroevendraaiertje goed te doen. In de meeste zenders gaat het hier om het linker schuifschakelaartje. Van belang is dat je eerst de zender uitzet en pas daarna de dipswitch omzet. Heb je dat gedaan zet de zender dan weer aan en controleer of je de juiste dipswitch hebt omgezet door betreffende sticks te voorzichtig bewegen. Reageert de helikopter als verwacht dan ben je klaar. In het andere geval zet je zender weer uit en zet je het schuifschakelaartje weer terug in zijn oorspronkelijke stand, waarna je de andere omzet.

Groet
Martin
 
@martin, dat is alleen van belang met Modes wisselen.. dit is gewoon een probleem met de pitch versus de regelaar....
 
Back
Top