ESky Belt CP trilt als een gek nieuwe uit doos

• Topicstarter Topicstarter leroy1983
  • Startdatum Startdatum
L

leroy1983

Guest
Hallo,

Ik heb vandaag nieuw uit de doos een Belt CP ontvangen, alles netjes klaargezet en opgeladen, nu schakelde ik per ongeluk met mijn stomme kop de linkse schakelaar om.

Hij begon als een gek te draaien natuurlijk en de schade viel gelukkig mee.

Ik nieuwe poging om hem alleen maar eens te laten draaien, en nu trilt hij als een gek zodra ik toeren ga maken. Nu viel het me op dat de tandwielen wat zwalken of hoe je dat ook noemt. heeft iemand toevallig wat tips ik ben nog een beginner op het gebied van 6 kanaals heb eerst lama v4 gehad.

Bedankt alvast,
Groeten leroy

dan is je featering shaft krom
zit tussen de blad houders is een zwakpunt dit is om ergere schade te voorkomen

Hmm oke bedankt voor je reactie .. nu ben ik nog best wel n00b daarin :confused: zou je miss iets van een foto ofzo kunnen poste of wat duidelijker uitleggen zodat ik het ook snap haha

Het is niet de mainshaft ofzo? of een instelling die ik aan moet passen..

dan ga ik toch nog even wat vragen, moet ik daarvoor echt alles los gaan schroeven om te kijken of dat ding krom is?

heb nu me hoofdbladen eraf en ik zie wel de uiteindes zitten zeg maar.. maar kan er niet echt makkelijk bij

Welkom in de wereld van de helicopters.
Je hebt een 5,5 mm dopsleutel nodig. Daarmee haal je de boutjes eraf.
Dan even goed opletten hoe washers en bearrings erin zitten. Daarna de shaft even op een vlakke ondergrond rollen en kijken of hij krom is.

Ja,..... moet je maar van die schakelaar afblijven :p ;).
Helivliegen = in het begin veel schroeven..
Als je een nieuwe monteert wel even locktite op de boutjes.

Eric