Esky belt-cp v2 aantal vraagjes

• Topicstarter Topicstarter Ricardova
  • Startdatum Startdatum
R

Ricardova

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb mij een Esky belt-cp v2 en ben nog nieuw tot deze hobby, daarom heb ik een paar vraagjes.

Is er misschien ergens een boekje of een uitleg over de handleiding van dit beestje in het nederlands? ik heb overal op internet gekeken maar kan het niet vinden :S. De engelse handleiding kom ik niet echt uit.

Ik zou graag eerst sim willen vliegen. kan dit gewoon met mijn eigen kastje ? zoja waar kan ik zon kabeltje krijgen. zoniet heeft iemand nog een sim setje in de verkoop of waar kan ik een mooi goedkoop setje kopen.

Zijn er misschien ook plaatsen in de buurt van Enschede waar je kan indoor vliegen of clubs ofzo ?

Mvg,
Ricardo

hoi,

als je verteld waar je precies op vastloopt, of wat je precies wil weten, dan kunnen we je hier misschien wel helpen.

ivm simmen met je zender: welke zender en welke sim heb je ?
phoenix rc wordt hier vaak vernoemd voor heli-simmen. de standaard adapter die daar bij zit past op spektrum dx6i en dx7i

hoi,

als je verteld waar je precies op vastloopt, of wat je precies wil weten, dan kunnen we je hier misschien wel helpen.

ivm simmen met je zender: welke zender en welke sim heb je ?
phoenix rc wordt hier vaak vernoemd voor heli-simmen. de standaard adapter die daar bij zit past op spektrum dx6i en dx7i

Op de zender staat esky hobby ppm ET6I 6-channel

Sim heb ik nog niet.

Bedankt allemaal voor de reacties.

Het ebook heb ik ook gekocht. staat veel info in bedankt voor de reactie :D

Gr,
Ricardo

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik weet, is er geen handleiding in het nederlands, maar het mooie is dat bij E-Sky de handleiding vaak ook met plaatjes werkt, zodat je dan ook al een heel eind komt. De Engelse versie die wordt meegeleverd is ook bagger, ik bedoel, er staan echt gigantisch veel vertaalfouten in.

http://www.heliguy.com/helicopter_manuals.html

Helaas niet in het Nederlands, maar velemale uitgebreider dan de meegeleverde stukken.

Staan ook zat andere bij, zoals de standaard zender manual die je erbij krijgt. Tot en met het helemaal fine tunen van je Belt Cp V2.

Trouwens niet alleen de Belt staat er maar van vele heli's

Succes alvast met inlezen.. :-D

(Zo begint naar mijn mening elke nieuwe Heli aankoop.. Zoveel mogelijk info verzamelen en inderdaad op dit forum alle meningen over jou type bekijken)

Er is wel een NL handleiding voor de Belt CP V2. In de handleiding gebruiken ze alleen de 35Mhz Zender.

Bij deze een eenmalige waarschuwing voor het verdere verloop van het topic....
Geen links of tips plaatsen naar illegale software of apparatuur die alleen werkt met illegale software.

Bedankt,
Eric

Back