0
0gravity
Guest
Waarschijnlijk heb ik mijn probleem ontdekt na het kijken van heel wat filmpjes viel me eindelijk iets op, alle helicopters wanneer gas terug genomen word en de heli uitdraait merk ik op dat mijn rotor velen malen sneller stil staat dan de heli op de filmpjes, dus ben gaan kijken en ik kom uit op de main gear.
Wanneer ik deze van de as afhaal, draaien ze behoorlijk stroef over elkaar heen wat dus als resultaat boekt niet mijn maximale RPM te kunnen behalen, vandaar dat hij niet opstijgt en het klinkt alsof mijn motor geremd wordt.
Wanneer ik de motor helemaal los op volle toeren laat draaien weet ik het heel zeker dat dit het moet zijn. Weet niet of het kwaad kan om dit te doen maar moest het toch weten...
Dus zoiezo morgen op naar de shop
Groet Stefan
Wanneer ik deze van de as afhaal, draaien ze behoorlijk stroef over elkaar heen wat dus als resultaat boekt niet mijn maximale RPM te kunnen behalen, vandaar dat hij niet opstijgt en het klinkt alsof mijn motor geremd wordt.
Wanneer ik de motor helemaal los op volle toeren laat draaien weet ik het heel zeker dat dit het moet zijn. Weet niet of het kwaad kan om dit te doen maar moest het toch weten...
Dus zoiezo morgen op naar de shop

Groet Stefan