Ondanks dat ik echt wel weet (graag dus geen commentaar daarop a.u.b.
) dat Esky geen topkwaliteit is; ik heb voor érg weinig 2 stuks Esky Belt CP V2 gekocht, waarvan 1 is voorzien van carbon delen en vol-alu rotorkop. Allebei met stock-electronica.
Niet vliegend gezien (ja, is fout ik weet het
)....
Alles afgesteld volgens handleiding, echter dan klopt van het bladspoor helemaal niets (meer dan 2cm
)
Vragen:
1. Hoort er zoveel speling in de links te zitten (je kunt de tuimelschijf ca 0,5 mm bewegen zonder dat de servo's "meegaan"?
2. Moet het bladspoor nu worden afgesteld met de 'lange links' tussen tuimelschijf en tuimelarmpjes op de rotorkop of met de 'korte links' tussen de tuimelarmpjes en de bladhouders, en waarom?
3. Hoe krijg je de balans juist (met de standaard 1800 MAh LiPo hangt de heli 'achterover'. Gewicht toevoegen? Zo nee, hoe dan wel?
4. Hebben de links een 'buitenkant' en zo ja hoe zie je dat?
Ik heb ook een King V3 gehad (crash zoveel schade; total loss
), weet er dus wel iets van, maar heb m.b.t. de bovenstaande vragen bij de King nooit problemen gehad.
Met dank voor de hulp !
Groet,
Robbie

Niet vliegend gezien (ja, is fout ik weet het

Alles afgesteld volgens handleiding, echter dan klopt van het bladspoor helemaal niets (meer dan 2cm

Vragen:
1. Hoort er zoveel speling in de links te zitten (je kunt de tuimelschijf ca 0,5 mm bewegen zonder dat de servo's "meegaan"?
2. Moet het bladspoor nu worden afgesteld met de 'lange links' tussen tuimelschijf en tuimelarmpjes op de rotorkop of met de 'korte links' tussen de tuimelarmpjes en de bladhouders, en waarom?
3. Hoe krijg je de balans juist (met de standaard 1800 MAh LiPo hangt de heli 'achterover'. Gewicht toevoegen? Zo nee, hoe dan wel?
4. Hebben de links een 'buitenkant' en zo ja hoe zie je dat?
Ik heb ook een King V3 gehad (crash zoveel schade; total loss

Met dank voor de hulp !
Groet,
Robbie