esky belt-cp

• Topicstarter Topicstarter helistarter
  • Startdatum Startdatum
H

helistarter

Guest
Hallo iedereen,

Kan iemand me vertellen hoe ik het best de servo's, de regelaar en de gyro op mijn mx 12 (Graupner) zender en-ontvangerset aansluit?

Is het nodig om een extra batterij aan te sluiten om de ontvanger?

Ik gebruik:
Motor: 450 brushless motor
ESC: 25A
Gyro: ESKY professional gyro
Servo:8g*4Pcs

Hoi Helistarter,

Ik denk dat jij redelijk nieuw bent in de hobby en nog niet zoveel afweet van heli's !

De enige tip die ik jou kan geven is : zoek iemand in je omgeving die ervaring heeft met heli's en het instellen ervan !!!

Want als je zelf gaat beginnen knutselen zonder er echt iets van af te weten gaan er ofwel ongelukken van komen of ga je vroeg deze hobby weer verlaten !

Grtz,
Dirk

Alvast bedankt voor de tips.
De waarschuwingen zal ik alvast in acht nemen!

groeten helistarter

regelaar

hoi luitjes,
ik heb een vraag heb net een nieuwe belt-cp gekocht
na eerste crash,is de voorste servo vreemd gaan doen,
daarna is mijn regelaar in de fik gevlogen!weet iemand
de reden? moet ik nu bijde nieuw kopen? gr matt:(

Laatst bewerkt door een moderator:
he matthew ik zou meteen de orginele servos vervangen voor beterren bijvoorbeeld towerpro deze zijn niet zo duur maar wel beter dan e sky voor op je swash moet je wel 3 dezelfde nemen de 2 die je over hebt van je heli gebruik je als reserve voor je tailservo totdat je er een betere hh gyro opzet en ja je zal een nieuwe regelaar moeten kopen en dan je hele heli opnieuw moeten afstellen dit is dus geen klusje voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft is dit het geval raad ik je zeer aan om hulp te zoeken weet ook niet waar je vandaan komt staat niet in je profiel zet dit er even in zodat mensen die je mischien kunnen helpen zien of je in de buurt zit

suc 6 met deze erg leuke hobby en volhouden

john

Mij belt cp heb ik ook op mijn graupner mx 12 ingesteld.
Bij mij is het als volgt, met de originele r 700 graupner ontvanger.

Op kanaal 1; Electronic speed controller
2; Pitch
3; Elevator
4; Gyro
5;------------
6; aileron

Als je het boekje erbij pakt, kun je zo de juiste servo's op de desbetreffende kanalen aansluiten.
Extra accu voor ontvanger heb je niet nodig.

Gr, Moelie.

Heeft iemand de belt CP op een FC18 gezet?
Kreeg het alleen voorelkaar met de Heli 4 mode, in de Heli3R mode blijft de nickservo verkeerd omlopen tov de pitch. Nadeel van de H4 mode is dat je ongewilde pitch bewegingen krijgt bij nick geven.

Groet,
Gerben

Back