Esky Big Lama outdoor heli

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de laatste tijd serieus wat opzoekingswerk vericht bij het zoeken naar een low cost outdoor coaxiale heli.
mijn keuze is "voorlopig" gevallen op dit type heli.
Mocht er iemand zijn die ervaring/ bevinding heeft met dit toestel, hoor ik het graag.
ik ben niet op zoek naar een coaxiaal helitje die enkel binnen kan vliegen.
lama V3 of V4 heeft volgens velen geen eigenschappen om buiten vliegen( en daarbij noem ik niet de vele anderen die bestaan....)
op youtube, kan je een wind test terug vinden die de heli toch wel beschrijft als "geschikt" voor buiten vliegwerk met wat wind.
ik weet ook dat heli vliegen met wind voor sommigen (coaxiaal/fp of cp) af te raden is;
graag jullie mening

knoxville alvast bedankt voor de link ik had het niet gezien.
Dit draadje mag verwijdert worden aangezien er reeds een ander bestaat.
ik post verder in het draadje van Knoxville

Big Lama bij wind

dubbele plaatsing gedeleted

Laatst bewerkt door een moderator:
Big Lama bij wind

Hebben de Big Lama 2 dagen in bezit (besteld in HongKong, geleverd in 6 dagen!). Vandaag ook maar eens buiten geprobeerd, alhoewel er toch wel tamelijke wind was. Na de eerste "rotorbladen-grond-tik" hebben we het dan ook maar meteen gestaakt. Op zich is hij krachtig genoeg om wat wind te kunnen hebben, maar waarschijnlijk zijn onze vaardigheden nog niet voldoende om goed tegen de wind in te kunnen vliegen.

Mag ik even mijn eerste initiële post ter orde roepen en niet ter afleiding even sommigen het genot te geven de vraag te stellen waar deze heli het goedkoopst leverbaar is.

maw. mijn eerste vraag graag beantwoord :
dewelke zijn de vliegeigenschappen in wind, stabiliteit en duurzaamheid mbt batterijduur...etc...etc...

Iedereen die "googled" kan makkelijk goedkoper prijzen en leveranciers vinden.
ik ben voornamelijk op zoek naar antwoorden/ bevestiging van eigenschappen en prijs/ kwaliteit verhouding !

ALs je dan toch wil meevolgen waar deze topic naartoe gaat vraag ik je even geduld te oefenen tot persoonlijke gebruikers hun feedback kunnen geven, bedankt voor het begrip !
Als je zelf even op internet gaat zoeken vindt je zelf wel de goedkoopste prijs, als jij daar tenminste op zoek naar bent :-)
verder ben ik gewoon benieuwd naar de bevindingen van gebruikers van de Esky Lama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back