esky CP BELT- gyro

Ik ga de cp belt kopen.

Wou eerst de king 2 kopen maar omdat er dan toch een borstelloze motor en regelaar in moet bij de king en de belt net wat beter vliegt.

Maar wat voor gyro kan hier goed in?
Want die schijnt butt te zijn.

de zoekfunctie geeft veel informatie. er zijn al in verschillende draadje bewezen gyro's genoemd. voor de rest sluit ik me aan bij R.Lim

je bedoelt "solid rock" ?
Ok heb ook Wk011 van walkera gyro gebruikt en dat is ook superb!
De gyro heb ik in mijn gaui ep 200 gemonteerd en de staart is solidrock

Wat doen een gyro nou precies allemaal?

Er is veel te lezen over wat voor soorten gyro,s er zijn.
maar wat hij nou precies doet snap ik nog niet en is veel minder over te lezen.

Hij corrigeert de servo of zoiets maar ik snap niet precies waarvoor hij dient.
Ik bedoel de servo krijgt omdracht van de ontvanger om te bewegen wat doet die gyro dan?

De gyro houd je staart recht. Door het koppel van je motor/bladen wil je heli eigelijk piroetten.

Je gyro stuurt je staartservo dus eigelijk aan.

Het is zo'n soort electronisch kompas, die instaat is om de drifting t.g.v. zij-wind te corrigeren
Ga naar google en zoek de werking van een gyro

werking van een gyro

Misschien heb je hier iets van, sorry, als ik snel moet reageren, dan kan ik helaas alleen in mijn moedertaal doen
In rate mode, the gyro generates a servo displacement proportional to the uncommanded yaw acceleration (rotation of the heli not requested by stick input).
In heading hold mode (AVCS), the gyro numerically double integrates (does some fancy math on) the rotational acceleration signal (acceleration -> rate -> position) so that it can actually keep track of the orientation of the heli. When uncommanded drift occurs, it introduces a correction on the tail rotor to attempt to return the boom to it's starting position.

Beslist, zeker voor een beginners zoals ik die geen 3D vlieger ben.
Zoals ik eerder verteld heb, ik voel geen verschil tussen de dure gyro csm 420E, of 401.

Back