Esky en Walkera

• Topicstarter Topicstarter Lince
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lince

Guest
Wat zijn de topmodellen van Esky en Walkera?? Oftewel, waar vliegen jullie mee?? (Van deze 2 merken)

Het gaat me voornamelijk om de Walkera, die hebben zoveel modellen dat ik het verschil niet meer zie.

Of waar staan de coderingen voor bij Walkera? Zit daar een beetje logica in?

Ik denk dat de meeste hier ooit wel eens walkera hebben gehad.
Ik zelf ook, heb er een paar maanden vooral aan gesleuteld ;)
Ik had zelf een 60B, maar raad je de heli af en eigenlijk alles boven 400 size van Walkera.
De meningen zijn erg verdeeld, sommige vinden dat Walkera heli's sterk verbeterd zijn de laatste tijd.
Vermoed dat er daarom niet zoveel wordt gereageerd...
Vooral de kleinere indoor modellen zijn best populair (en ook redelijk van kwaliteit).
Als je aangeeft wat je in de hobby ziet, en wat je plannen zijn, dan kunnen de MBF'ers misschien een goed advies geven.

Mijn plannen zijn eigenlijk vrij simpel; Ik ga er een zootje halen bij de fabrikant.

Ik heb al 4 modellen gehaald bij Esky; Big Lama, HB FP V2, Belt CP V2 en de CP3.

nergens om, maar wat moet je met zoveel modellen??

Ik heb zelf de hm004, en ben er dik tevreden over. Zeker als beginners- heli. De onderdelen kosten geen drol meer tegenwoordig.

maar goed, daar is hier al meer dan genoeg over geschreven, probeer de zoekfunktie eens!

Je hebt al een kleine collectie :D Hoe bevalt het vliegen met de non-coax modellen?

Wat walkera betreft, ik ga persoonlijk een 4G6 icm WK2801pro zender kopen ;) Een heerljike indoor CPtje met een goede reputatie, een een prachtige zender! But that's just me.

Al in bezit: Esky Lama v3 / v4 (extreme), Walkera #4 (op pensioen) en dus weldra een 4G6 :D

PS: ik heb ook een CopterX BA voor outdoor, niet dat ik me op een 4G6 waag zonder CP ervaring lol

Laatst bewerkt door een moderator:
nergens om, maar wat moet je met zoveel modellen??

Ik heb zelf de hm004, en ben er dik tevreden over. Zeker als beginners- heli. De onderdelen kosten geen drol meer tegenwoordig.

maar goed, daar is hier al meer dan genoeg over geschreven, probeer de zoekfunktie eens!

Ik had het erover dat ik ze had besteld bij de fabrikant ;)
dus het is voor de handel :D

Ik ben nu bezig met Walkera, maar die hebben zoveel heli's dat is niet normaal. Voorlopig wat leuke helicopters gezien.
4#6
1#B
CB100

Het modelbouwforum is eigenlijk meer bedoeld voor de hobbyist.
Als je gewoon advies vraagt is dat natuurlijk wat anders als een "marktonderzoek".
Ik zou zeggen lees hier zoveel als je wilt op dit forum en doe er je voordeel mee.
Als je interesse hebt om het forum te sponsoren kan je contact opnemen met de beheerder van het forum.

Dit draadje gaat op slot.

M.vr.gr.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back