ESKY F300(BL) algemeen topic!

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door m&n, 6 feb 2015.

  1. m&n

    m&n

    Lid geworden:
    6 okt 2010
    Berichten:
    556
    Locatie:
    Vleuten
    Hallo allemaal.

    Omdat de nieuwe ESKY F300(BL) net uit is, en ik er tot nu toe nog geen posts voor deze heli zijn maak ik er nu eentje aan.

    ik heb vandaag deze helikopter (de BL airwolf uitvoering) mogen ontvangen van bangood. Helaas was de heli al 3 maanden geleden bestelt, en pas na een resend kwam hij na 2 weken bij mij aan.

    De doos zag er verder heel goed uit, maar waar het natuurlijk om gaat is wat erin zit.
    Alles zat bij de doos, zelfs de batterijen voor de zender. Ik heb hem natuurlijk gelijk in de lader gedaan, en zodra het kon heb ik mijn eerste testvlucht gemaakt.
    De heli vliegt heel goed, en ondanks dat het een flybarless is, is hij goed te besturen in de lucht.

    Enige waar een puntje op staat aan te merken, is de aansluiting van de batterij. Het is een heel priegelwerkje om de stekker erin te steken, en zodra je klaar bent word het eruit halen van de stekker een twee keer zo zwaardere opdracht.

    ik hoop dat ik niet de enige ben met de heli, en het lijkt me leuk als andere met of zonder deze (tot nu toe) geweldige heli hier een topic over willen starten.

    mvg

    matthijs

    (Spellingscontrole komt nog langs xD)
     
  2. m&n

    m&n

    Lid geworden:
    6 okt 2010
    Berichten:
    556
    Locatie:
    Vleuten
    Eergister de eerste buitenvlucht gemaakt. De kap gaat er gelukkig elke keer weer wat makkelijker op en af, dus wisselen van accu wordt dus ook steeds een tikje makkelijker. Buiten vliegt de heli heel stabiel, en is totaal niet onstabiel en makkelijk te controleren in de wind.
     
  3. Pizzaman

    Pizzaman

    Lid geworden:
    25 mei 2015
    Berichten:
    148
    Locatie:
    Grootegast
    Ik heb er ook naar zitten kijken, heb zelf een Bravo SX.
    Toch maar gegaan voor een Esky Honeybee V2 (en een Belt CP).

    Maar ik zou er wel zo eentje bij willen, alleen dan in de "JR" uitvoering (Jet Ranger).
     
  4. Pizzaman

    Pizzaman

    Lid geworden:
    25 mei 2015
    Berichten:
    148
    Locatie:
    Grootegast
    Inmiddels heb ik ook een NineEagles SoloPro Bell 206 erbij, daarmee is de "Bell helikopter" honger een beetje gestild.
    Misschien haal ik er ook wel zo'n Airwolf bij - is de kap een beetje stevig?
     

Deel Deze Pagina