esky honey bee fp upgrades

• Topicstarter Topicstarter jurre,
  • Startdatum Startdatum
J

jurre,

Guest
hallo, ik heb 2 weken geleden mijn honeybee fp aangeschaft en ben druk aan het trainen (ook met de simulator). ik heb nu als upgrade alleen de lipo battery 11.1V 1000mAh met battery hanger. ik heb er nog helemaal geen verstand van maar wat zijn nog meer upgrades om aan te raden? heeft het ook veel verschil als je andere blades koopt met een hoek van 10°?

Ja ik heb ook een fp en aerotronic hebben ze wel een aantal upgrades ik heb hem nu ook twee weken en ook druk aan het oefenen. Ik heb al even geprobeerd te hoveren maar hij vliegt gelijk naar links voor dus eerst nog even trimmen

Hey wat leuk heb nou al meer als een jaar ongeveer mijn honey bee maar deed er niets meer mee maar nu ik al die upgrades zie ga hem maar eens opnieuw opbouwen haha ik wist daar niets van!
Is dat al lang???

greetz

Hey wat leuk heb nou al meer als een jaar ongeveer mijn honey bee maar deed er niets meer mee maar nu ik al die upgrades zie ga hem maar eens opnieuw opbouwen haha ik wist daar niets van!
Is dat al lang???

greetz

Ik kan de de skids en de lipo upgrade van harte aanbevelen !
Echt een wereld van verschil als je het vergelijkt met de standaard battery en het standaard onderstel ;)
Je moet dan trouwens ook de batterijhanger van de King 2 mee bestellen anders kan je de skids niet monteren en de battery niet ver genoeg naar voren plaatsen.
Al deze informatie staat op de site van Aerotronic, of je het daar besteld moet je natuurlijk zelf weten :)

Groet van Thierry.

Ook ik kan de upgrade van harte aanbevelen.

full

Ik vond de standaard opzet maar matig en erg fragiel. Dus besteld:

EK1-0560: Landingsgestel
EK1-0559: Battery hanger
EK1-0180: Lipo 11,1 volt 1000mah
EK1-0226: motor wires

Toen ik de onderdelen binnenkreeg dacht ik dat ze de verkeerde batterij hanger hadden gestuurd. Het paste niet echt goed. Toen maar even omgedraaid gemonteerd.