Hallo beste mensen,
Ik heb nog nooit helicopter gevlogen en de sim die ik heb die doet het niet op mijn PC en op een andere pc doet ie het wel, maar daar krijg ik een helicopter niet eens in de lucht
(ik weet zo niet welke sim dit was, hij was wel gedownload of zoiets maar hij zag er wel heel goed uit, ik zal nog ff kijken of ik die kan vinden).
Edit: Ik kreeg net een Pb en hier stond een link met een foto en hier stond mijn oude simulator bij (die ik helaas kwijt ben) de naam was: aerofly pro deluxe.
Nu vroeg ik me dus af of de Esky Honeybee FP iets goeds is om te beginnen?
Ik heb nu dus eigenlijk ook geen sim en heb van HEEEEEEEELLLLL veel mensen gehoord dat je NIET moet gaan vliegen zonder een sim, dus nu komt natuurlijk de vraag:
Weten jullie een goede sim, het liefst gratis natuurlijk
, maar hij zou ook best tot €50 mogen kosten...
Mijn budget voor een helicopter is ongeveer €100.
Als jullie nog andere/ betere beginners helicopters weten dan sta ik daar natuurlijk ook voor open.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Gr. Nard
Ik heb nog nooit helicopter gevlogen en de sim die ik heb die doet het niet op mijn PC en op een andere pc doet ie het wel, maar daar krijg ik een helicopter niet eens in de lucht

Edit: Ik kreeg net een Pb en hier stond een link met een foto en hier stond mijn oude simulator bij (die ik helaas kwijt ben) de naam was: aerofly pro deluxe.
Nu vroeg ik me dus af of de Esky Honeybee FP iets goeds is om te beginnen?
Ik heb nu dus eigenlijk ook geen sim en heb van HEEEEEEEELLLLL veel mensen gehoord dat je NIET moet gaan vliegen zonder een sim, dus nu komt natuurlijk de vraag:
Weten jullie een goede sim, het liefst gratis natuurlijk

Mijn budget voor een helicopter is ongeveer €100.
Als jullie nog andere/ betere beginners helicopters weten dan sta ik daar natuurlijk ook voor open.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Gr. Nard
Laatst bewerkt: