Esky Honeybee FP v2 en de FMS simulator

• Topicstarter Topicstarter LudoBrabo
  • Startdatum Startdatum
L

LudoBrabo

Guest
Heb net deze leuke heli toegekregen...

dacht eerst maar de FMS sim installeren.... sofware op de PC dan usb-kabeltje tussen controller en PC en vliegen maar....µ

was het maar zo eenvoudig...... de controller reageert niet echt.... heeft iemand enig idee waar ik meer kan vinden over de juiste instellingen???? selecteer ik de "joystick interface"??? dat gebeurt er wel wat ... alleen de gas is omgedraaid enzo.... weet er iemadn iets van een handleiding staan op het web?

greetz,

Ludo

Controls > analog control > joystick interface welke je net gebruikt > mapping callibration > van boven naar beneden de volgende cijfers, 4,2,1,3,4,2,,1,3 > alles inv aanvinken en callibreren. Probeer het nu maar eens.

Ligt er uiteraard aan welke zender je hier gebruikt.
Ik gebruik zelf de E-Sky zender met usb aansluiting.
Verder ben ik nu aan het simmen met de Clearview, is veel mooier, realistischer en daar kun je met een Honey Bee FP simmen.

FMS vond ik niet geweldig maar voor een eerste vliegervaring en de controls en oriëntatie is het mogelijk om hier ervaring mee op te doen.

Succes.

Ps. Als je zelf de E-Sky zender gebruikt staat is de handleiding hierbij inbegrepen. Tevens moet je een missend bestand erbij installeren. DLL bestand of zoiets.

Je kan ook kijken naar HeliSimRC. Ook een gratis sim. Is even wat lastiger om in te stellen maar wel beter dan FMS.

Laatst bewerkt:
Back