Esky Lama V3 of V4?

Hoi allen.

Mij Lama v3 is vrijdag binnengekomen (Miracle Mart, geen douane kosten!!) en ik ben er helemaal happy mee. (ik voelde me weer als een kind zo blij). Ik ben volstrekte beginner in dit vlak.

De originele blades zijn na 1 uur vliegen kapot en nu zitten de extreme blades erop. Ik heb ook nog een xtreme lipo erbij.

Ik moet nog heel veel leren en aftrimmen voordat het goed gaat. En vanavond heb ik m als klapstuk van 10m naar beneden laten knallen (niet opzettelijk) bij de overburen (vlak naast de vijver). Gelukkig weinig schade (met een beetje plastic solderen weer goedgekomen).

Misschien toch maar de simulator proberen, of alleen in daglicht vliegen of goed dit forum doorlezen!

In ieder geval mijn zwagers zijn jaloers en gaan ook kopen waarschijnlijk.

Groet

Tom

Het lijkt wanneer je er ééntje bestelt je geen douane problemen hebt.
Ook ik heb in het eerste uur mijn orginele bladen al gesloopt, de Xtreme bladen zitten er nu al een tijdje op en na vele klappen en snoeiwerk van mijn tuinplanten zijn ze nog steeds heel. De laaste week was het bijna elke avond windstil en heb ik veel buiten gevlogen, in donker heb ik nog maar niet geprobeerd. :? :?
De Xtreme accu heb ik ook mee besteld, en intussen heb ik ook deze nog mee laten komen: http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5474
Past perfect ook de juiste connectoren.

Groeten Rien

Back