Esky Lama V3

De Esky Lama v3 komt eraan!

Ik weet niet zeker of hij al leverbaar is, maar zo te zien (bij Esky zelf, voor leveranciers) wel..

20062241134661903.jpg

http://www.esky-sz.com/english/products.asp?classid=11&id=18&name=EK1H-E012

Kan iemand iets over de verbeteringen zeggen?
Ik zie alleen een andere kleur staart, iets andere servo hevels, omhulsel bij de servo's en en misschien andere antenne?

(Niet dat ik er zelf een ga kopen, want ik heb een perfect werkende V2 :) )

Ook gezien ja...
Voor zover nu duidelijk is niet meer dan een cosmetische aanpassing: ander kleurtje en afdekplaatjes op servo's/zijkanten.
Ook niet zo gek want aan de Lama V2 valt qua vliegeigenschappen niet veel te verbeteren ;)

Ik zal eens kijken wat er echt verbeterd is, binnenkort meer info dus! Ik verkoop deze waarschijnlijk wanneer ik de V2 de deur uit heb :|

Dat snap ik ook niet, waarschijnlijk bedoelen ze dat hij een hulprotor heeft, in dit geval een radiale rotor, dus eigenlijk Co-radiaal.

Die Lama V1 (verwarrende naamgeving) is dus een FP heli met 2 cm meer rotordiameter (36cm) op slechts een enkel Lama motortje (180).
Is blijkbaar een nieuw model, zeg maar een mini Piccolo, vraag me echter af of dat wel voldoende vermogen heeft om goed te vliegen...
Wel handig gebruik gemaakt van een licht aangepast Lama V2 frame met daarop een andere rotorkop.

Ik heb contacten met E-sky en inderdaad de LAMA V3 heeft alleen maar een andere kleur. Voor de rest niets veranderd. Leveringen rond Mei.

De Lama1 is een "oud" model en gaat uit productie.

Nieuw is de EK1H-E010 , maar is eigenlijk weer een heel andere helie.

groeten Bob

Back