Hoi allen, ik ben in 't bezit van een chinese Eurgle 2.4 Ghz zender, tot hier toe heel tevreden, al zeker 20 vluchten met modelzwever gedaan, hoog gegaan enzo, alles geen probleem.
Zender is dus ok, bindingen met 8 en 6 kanaals ontvangers lukt ook..
Maar.. nu heb ik deze ontvanger: R2hobbies.com - Eurgle 2.4Ghz 3 Channel RC Digital Receiver with Failsafe (3rd Generation), 2.4Ghz, rcps2806002
Probleem..
zit een pinnetje bij dat bind bruggetje en naast 't ledje op de ontvanger een druktoetsje voor dat pinnetje..
Nu heb ik al verschillende zaken geprobeerd maar verder dan een pinkend Ledje dat dan weer dooft na 't loslaten van 't druktoetsje geraak ik niet.., zender heeft ook een druktoets, ook al verschillende zaken mee geprobeerd.. nog altijd geen binding..
Of zou er iets aan 't ontvangertje schelen..
help o help
Zender is dus ok, bindingen met 8 en 6 kanaals ontvangers lukt ook..
Maar.. nu heb ik deze ontvanger: R2hobbies.com - Eurgle 2.4Ghz 3 Channel RC Digital Receiver with Failsafe (3rd Generation), 2.4Ghz, rcps2806002
Probleem..

Nu heb ik al verschillende zaken geprobeerd maar verder dan een pinkend Ledje dat dan weer dooft na 't loslaten van 't druktoetsje geraak ik niet.., zender heeft ook een druktoets, ook al verschillende zaken mee geprobeerd.. nog altijd geen binding..
Of zou er iets aan 't ontvangertje schelen..
help o help