Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou die ook hoger gooien?
Wel wanneer Bastiaan werpt. Ik vernam uit betrouwbare bron dat tijdens de wedstrijd in Tynaarlo acht van zijn worpen boven de 70 meter uit kwamen.
zijn er nog foto's gemaakt?
je vergist je jaap, Bastiaan gooit zeker hoger! Als coach van hem die dag durf ik te beweren dat ie de 80 meter meerdere keren heeft gehaald, al dan niet met flink wat ballast en wind....Wel wanneer Bastiaan werpt. Ik vernam uit betrouwbare bron dat tijdens de wedstrijd in Tynaarlo acht van zijn worpen boven de 70 meter uit kwamen.
Of bedoel je hoe hoe hoog die ooievaar een dlg kan gooien
Dank aan Theo, Loet, andere hulpen en deelnemers, het was weer een fantastich weekend.
Een van de hoogtepunten was voor mij het mini concert van Kevin Brown (engelse dlg piloot en gitaar held) TDWGJaixGFI[/media] Brown and his Tin Can Guitar - YouTube (thanks Kevin and Robert).
Jaap
je vergist je jaap, Bastiaan gooit zeker hoger! Als coach van hem die dag durf ik te beweren dat ie de 80 meter meerdere keren heeft gehaald, al dan niet met flink wat ballast en wind....
Redelijk indrukwekkend is het wel te noemen....me like!
je vergist je jaap, Bastiaan gooit zeker hoger! Als coach van hem die dag durf ik te beweren dat ie de 80 meter meerdere keren heeft gehaald, al dan niet met flink wat ballast en wind....
Redelijk indrukwekkend is het wel te noemen....me like!
De rest gooide dat weekend waarschijnlijk niet zo heel erg hoog als normaal waardoor het leek dat ik de 80m heb gehaald.
De 80m heb ik wel een paar keer gehaald maar dan in een thermiekbel
Mijn lanceerhoogtes lagen dat weekend rond de 68m waarvan de hoogste is 73m
Ik denk dat ik dat ik de 80m wel moet kunnen halen als ik nog wat beter ga gooien want, met een kortere romp gooi ik ook al weer een aantal meters hoger.
gemiddeld gooi ik boven de 60m als het windstil is. Dus er is nog werk aan de winkel, zeker aan mijn stuurkunsten.
het top resultaat (voor een beginner) is natuurlijk ook te danken aan mijn TOP COACH!!![]()
Behalve vliegen neemt ie ook de juiste houding klakkeloos over, goed bezig meneer Bastiaan.jij niet![]()
Ja zeker indrukwekkend!
De wedstrijd in Assen bestond uit 10 ronden (36 vluchten uitgaande dat voor Pokee zr 5 vluchten gebruikt worden). Als Bastiaan 25 meter hoger gooit, was dat 900 meter meer uitgangshoogte tijdens de wedstrijd.