Eurocup Genk 2008

barile s

In Memoriam
Hallo Lijnbestuurders
Op 21 en 22 Juni gaat de Eurocup weer van start. Buiten F2B en stunt voor beginners
& gevorderden is er dit jaar ook opnieuw Carrier Deck bij.Nieuw dit jaar is ook een
wedstrijd voor Classic modellen ( Dit zijn modellen ontworpen vanaf 1953 tot 1969).
Dus iedereen die nog een oude Nobler of ander model op zolder heeft staan,stof
afpoetsen en kom meevliegen in Genk.Genoeg activiteit dit jaar !!! hopelijk hebben we dit
keer wat meer geluk met het weer.en wordt het een SUPER gezellige wedstrijd

Verdere info over alle klassen vindt je in bijlagen.
Zijn er nog vragen Contacteer mij: 'salvabarile@euphonynet.be'

Tot ziens in Genk

Barile Sal

Invitation Eurocup Genk 2008.doc YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement
Entry Form Eurocup F2B 2008.doc YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement
Classic L Grondal memorial.xls YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement
Beginner acrobatic program.doc YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement
PROGRAM & REGULATIONS beginn YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement
map.jpg YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement

Hallo Sal,
Ik was al even bang dat het (weer) in het weekend van 29 juni zou zijn omdat we dan een mini teamrace wedstrijd in Den Helder hebben, maar zo kunnen we aan beide wedstrijden meedoen!
PP

Even over de Louis Grondal memorial, je geeft aan dat alleen modellen die ontworpen zijn tussen 1953 en 1969 ontworpen zijn mee mogen doen. Louis heeft zijn eerste successen behaald met bouwdozen van de Nobler, de zogenaamde Greenbox versie van Topflite, die in 1957 is uitgebracht. Dat model week behoorlijk af van GMA's eigen Noblers, waarvan de eersten ontworpen zijn in naar ik me herinner 1949, die succes hadden in 1950 en in 1951 gebubliceerd zijn. De vraag dus, mag ik met mijn ouwe Oranje Nobler, gebouwd uit de Topflite Greenbox, wel of niet meedoen?

Hallo P.P
Natuurlijk mag je met dit model meevliegen.Het is niet de bedoeling van piloten te weigeren.
Dus eigenlijk kan je met modellen van voor 1953 gerust meevliegen,maar als je met een model meevliegt v.b zonder flaps e.d ben je in feite een beetje benadeeld.Met modellen ontworpen na 1970 kan je niet meevliegen.Dit zou niet fair zijn tegenover andere piloten.

Back