eurosport of chengdu j10

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door johnvm, 9 sep 2015.

  1. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Ik heb nu liggen een Booster 160 nu is mijn vraag waar deze nu in te bouwen de Eurosport evelution van Carf of de chengdu J10?

    Groeten John
     
  2. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Het is een eurosport geworden
     
  3. vwspeedster

    vwspeedster

    Lid geworden:
    3 jun 2008
    Berichten:
    292
    Locatie:
    houthalen
    welke versie heb je genomen?
    vind het ook een knap vliegtuig
     
  4. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    zal de vorderingen vast leggen tijdens de bouw:thumbsup:
     
  5. PH-MEL

    PH-MEL

    Lid geworden:
    2 sep 2007
    Berichten:
    1.736
    Locatie:
    noord holland
    Leuk! Ik lees graag mee! Veel plezier met de bouw
     
  6. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Zo ik ben begonnen aan de bouw van de eurosport van Carf
    onder tussen een hoop aanpassings werk gedaan zoals de canards het megeleverde servohuisje is leuk maar niet demontabel dus als je is iets of wat wil veranderen aan de servo heb je pech dan kom je er gewoonweg niet meer bij je servo schroeven dus beugel gemaakt en de geplaatst

    Toen kreeg ik de airducts waar je 180 euries voor mag aftikken en past als een krant dus weer aanpassen en strengen carbon erop gelamineerd want als je een zwaardere turbine gebruikt is de kans dat de airducts imploderen

    Toen de aansturing van het neuswiel en je raad het al......... yep aanpassen
    dit omdat ik de airducts gebruikt en het mee geleverde servohuis dan tegen de airduct aan ligt te schuren en met veel spanning op je servo rustdus servo verplaatst naar de voorzijde en met de electron combo gaat het weer goed komen

    De remklep op de rug.........er is een inbouwset voor maar de scharnierpunten kloppen van geen kant dus ik lijm deze gewoon dicht mee schuren plamuren en spuiten en alles is 1 geheel plus je kist ook weer sterker is

    Verders heb ik alle verbindingen met epoxy na gelopen om dat ik daar zo mijn bedenkingen bij had.

    Tot zover staan we nu straks alles voor bereiden voor het spuiten afwerken en inbouwen van de rest

    De fotoos staan in mijn album
     
  7. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
  8. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
  9. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.820
    Locatie:
    Zeewolde
    Lekker bezig John :thumbsup:
     
  10. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Je had beter die van C&C kunnen nemen..... Is van buiten hetzelfde maar kost minder en past beter :) CARF versie vliegt wel gewoon prima.
     
  11. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Tsja ..........achter af he;)
     
  12. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
  13. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259

Deel Deze Pagina