Eurostick 2250

Beste mede modelbouwers.

Ik wil jullie graag meenemen in de eerste bouw van mijn eurostick 2250 van rc-europe.
Ik heb het eergisteren besteld en wil jullie meenemen tot en met de maiden aan toe.

Het is nu wel wachten tot het er is,maar tot die tijd kan ik nog mooi info scoren.

Bevoordeeld welke scharnieren zijn oké er voor of wat moet of kan ik beter meteen verstevigen?
Zodra alles binnen is zal ik elke keer een stukje typen met wat foto's.

Ow… deze ga ik volgen
Heb deze kit (de 2500mm) in overweging maar las hier en daar iets over een zwakke constructie, weet alleen niet of dat een vroege of recente versie was.
Ben reuze benieuwd naar het bouwverslag en vlieggedrag, kan mooi een saito 50cc tweecilinder op :D

Ow… deze ga ik volgen
Heb deze kit (de 2500mm) in overweging maar las hier en daar iets over een zwakke constructie, weet alleen niet of dat een vroege of recente versie was.
Ben reuze benieuwd naar het bouwverslag en vlieggedrag, kan mooi een saito 50cc tweecilinder op :D
heb voor dit project een mooie zg62 klaar staan,volgens hun moet het gaan.

Owyeah,het is er.
Vandaag de kit opgehaald en al een begin gemaakt aan de romp.
Heb de tussen Schotten allemaal haaks gezet voor alles met lijm werd vast gezet.
Ook de richting roer is voorzien van balsa plaat over het geraamte.
Van de week verder eerst nu alles goed laten drogen.
Ik vind het wel een fijn pakket en best duidelijk,ook zit er veel extra bij zoals landingsgestel en wat hardware.

Ik zal best wat dingen anders of misschien wel fout doen maar tips zijn welkom.

Is me eerste grote houtbouw kist dus ben best wel benieuwd how dit gaat worden.

Nou moet ik wel zeggen rc europe heeft me echt super geholpen kwa romp.
Ik had het een en ander fout gedaan waardoor de stevigheid minimaal was,dus besloot hij een gehele nieuwe romp voor me te maken en te printen.
Super service van hem.
Ook een andere motor gekocht bij hem die er beter op zou passen denk ik,crrc pro gf 45i

Laatst bewerkt:
Back