Eurotour Buttikon

Gerben

Forum veteraan
Aankomend weekeind vindt in Buttikon de volgende Eurotour plaats.
Na het succes in Langstrup wou ik hier toch wel graag heen, een kijken hoe het gaat in Zwitserland.....
Helaas kan GJ door omstandigheden niet mee, dan maar in m'n eentje. Het plan is morgenmiddag/avond alvast die kant op te rijden, 's avonds zijn er vast minder files dan overdag. Met een beetje mazzel ben ik er rond 1:00én 's nachts, tentje opzetten en dan vrijdag mooi op tijd gaan trainen op het veld aldaar.

Luc en Willy komen laat in de middag, dan kunnen we het BeNeLux paviljoen weer opzetten :) Wat stroopwafels ingepakt om daar uit te delen, doet het altijd goed bij de buitenlandse vrienden.

Ik zal af en toe een smsje sturen over de voortgang, die Johan of GJ dan hier op het forum kunnen plaatsen. Hoop dat jullie dat leuk vinden.

Gerben

Ik ben nu werk wat in 2 dagen moet gebeuren in 1 dag aan het stoppen.
Misschien dat ik toch nog kans zie om vrijdagavond / nacht naar Buttikon te rijden.
Vliegtickets naar Zurich zijn alleen maar boven de 300 euro te krijgen, helaas.
Aan de wedstrijd zal ik dan niet meedoen maar even frisse berglucht opsnuiven kan nooit kwaad.

GJ

Jos,

Voor de Eurotours neem ik de vrijdag vrij, maandags gewoon aan het werk. Dat kost dit haar 5 dagen, dat is te doen. Bovendien heb ik wat extra dagen ivm wat compensatiedagen, dat helpt ook. Vandaag gewoon aan het werk, 2 uurtjes gepakt in de middag, kom om 15:30 thuis en hoop 16:15 weg te rijden.

GJ, we houden even contact.

Gerben

Ook...

Wederom van mijn zijde veel succes gewenst!
Op naar de eerste nederlandse Eurotour winst?!

Trouwens, Luc en Willy ook veel succes.

Groeten,

Rob Hermens

Dank, dank :)

Hoewel het leuk zou zijn de resultaten in Langstrup te herhalen, reken ik nergens op. Gewoon proberen geconcentreerd en ontspannen te vliegen en me niet gek te laten maken (beetje nervositeit zal er evengoed wel zijn). Een zelfde klassering zal er niet inzitten, er komt een heel sterk deelnemersverld met oa Wackerlin, Cantoni,Hausler, Fickenscher en natuurlijk Luc en Willy.

Deze week nog 2 accu's binnengekregen en omgesoldeerd, de accu uit Langstrup was slechts 25C en hield het niet lekker meer. Morgen even wat testvluchtjes maken om te zien hoe ze zich houden. Reisplan is iets gewijzigd, vanavond overnachten in Stuttgart, bij een collega piloot, dan morgen de laatste 3 uurtjes richting Buttikon.

Gerben

Zo, auto is ingeladen, snel hapje gegeten en de thermos thee staat klaar. Nog even tanken en dan richting Stuttgart :):)

Gerben

Gerben zal misschien vanavond nog even online komen, hij dacht rond 11 uur bij Christian aan te komen.
Ik zit nu te zoeken naar goedkope vluchten naar Zurich, dat is lastig.

GJ

even online via smartphone. het reed gister lekker door, voor tienen was ik in stuttgart. heb overnacht bij christian ulbrich, collega piloot uit de eurotour. was erg gezellig en tot met iets te laat lekker over oa f5b geluld. zo de auto weer opzoeken voor de laatste 250km.
val: geen storm gezien, wel heel lang eem zwarte lucht in de spiegel. net op tijd weggereden denk ik.

gerben

Nieuws uit Zwitserland...

Ik kon geen vlucht vinden die betaalbaar was.
Gerben is zijn zender vergeten...

Dus over een uurtje of 3 rij ik maar naar Rotterdam om de zender te halen en dan door naar Zwitserland, daar hoop ik dan rond 7 in de morgen aan te komen.
Mocht er nog iemand mee willen, ik rij zaterdagavond na het diner weer terug naar Amsterdam.

GJ

Gerben is zijn zender vergeten...
GJ

free-scared-smileys-306.gif

FF Update,

De MC24 van Gerben is onderweg naar Zwitserland in een
snelle italiaanse bolide.
Aankomst ca 04.00 uur.

Groeten Frank

Bericht van Gerben uit Zwitserland:

Het is erg mooi, veld licht tussen de bergen. Warm ook, 35gr in de schaduw. Hausler staat 1 met 49 en 47, Luc 2 met 47 en 47, Cavagioni 46 en 45, Ulbrich 46 en 45, willy 46 en 47 maar 2e vlucht 9.25 zweef. Ik sta 9e met 43 en 43 en 2e vlucht 2e cirkel. Loopt niet lekker, hopelijk morgen beter...

Back