Eurotour Contest 2009

Inderdaad, voor wie er waarde aan hecht. Ik heb toch sterk het idee dat als je selectief bent in de wedstrijden je dat snel heel wat plaatsen op kan leveren.

Even door een oranje bril

Met 3 tellende wedstrijden
6 Bas
10 Peter
13 Loet
15 Alex
35 Arjen
51 Theo
65 Bart

Met 2 tellende wedstrijden
79 Goswijn
120 Arnold
128 Robert ( nr 5 junioren)
129 Rob

Met 1 tellende wedstrijd
220 Jurgen
227 Its
231 Mads

Klasse mannen!!!!!!!

Inderdaad, voor wie er waarde aan hecht.

Volgend jaar deze competitie toch maar iets serieuser nemen. Ik kreeg een mailtje van Achim Streit dat ik 100,- Euro gewonnen heb. Je kunt er net niet van leven maar toch......

P.s. Helle/Henk moet hier nog belasting over betaald worden???

Bas

Laatst bewerkt:
Volgend jaar deze competitie toch maar iets serieuser nemen. Ik kreeg een mailtje van Achim Streit dat ik 100,- Euro gewonnen heb. Je kunt er net niet van leven maar toch......

P.s. Helle/Henk moet hier nog belasting over betaald worden???

Bas

Bas, je moet aan Achim vragen of die 100 euro kan worden omgezet in flessen wijn. Die kun je dan belastingvrij zo weer aan mij geven.
Henk

Ook ik moet het met een T shirt doen.

Ik heb anpassant??? bij Achim ook meteen maar een suggestie voor een nieuwe puntentelling gedaan. Deze houd in dat per deelnemende deelnemer in een wedstrijd 0.1 punt word toegevoegd aan het totaal. Zo worden de grotere wedstrijden beter gewaardeerd dan de kleine en komt naar mijn meneing de betere vlieger aan de top en niet degene die de meeste kleine wedstrijdjes heeft kunnen vliegen.

Nog geen reactie hier op gehad.

P.s. bij F3J schijnt het al mogelijk te zijn om meer dan 100% te scoren op een wedstrijd:

Bas

Dat was al in de tijd dat ik nog F3j vloog. Eenmaal geplaatst voor de finale kun je bij winst nog maximaal 3 punten behalen.

Heb inmiddels ook antwoord gehad van Achim

many thanks for this input. I actually also thought of how this can be
handled.
I will bring this idea forward in our next CONTEST meeting in a few weeks.

best regards,
Achim

Waarmee gaan jullie volgend jaar vliegen nu het geld binnenstroomt??

niet verder vertellen, met een kist met dubbele staartboom (maximale stijfheid) en omgekeerde V-staart (minimale weerstand en voorkomt discussies over rudderless).

IMG_2217.JPG

Laatst bewerkt:
Back