Even "afscheid". Dank iedereen!

• Topicstarter Topicstarter Aaalie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aaalie

Guest
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor alle fijne jaren hier. Robert heb ik reeds bedankt, één mailtje is makkelijker dan vele mailtjes ;) . Om jullie en iedereen die het lezen wil te bedanken moest ik even wachten tot er weer ingelogd kon worden.

Ook nu pas enkele pb's kunnen beantwoorden.
Voor degene die nog kontakt zoekt, of vragen heeft, inloggen doe ik niet meer, en af en toe zal ik het DLG forum lezen. Een pb komt niet meer aan. Je kan wel mailen naar:
info (apestaart) AldertKruims.nl

De voornaamste reden van vertrek is de autoritaire manier van optreden door een enkeling die denkt "macht te hebben". Persoonlijk vind ik dat absoluut niet prettig, en heb me er tegen verzet. Gevolgd door twee ban's, met na de eerste ban een dreiging over een mogelijke herhaling die dan harder gestraft werd (straffen???).

Hierop heb ik openbaar gereageerd met misschien confronterende waarheden, echter absoluut niet banwaardig. Ook géén aanval, slechts een verdediging. Deze post is helaas verwijdert, met een volgende dreigement:

moderator zei:
Ik was nog mild met twee dagen. Zoals je nu weer van leer trekt solliciteer je overduidelijk naar een langere tijd weg.

Gevolgd door een ban met de volgende woorden:
moderator zei:
jij bepaalt niet hoe het hier werkt. Als het je niet bevalt dan hoepel je maar op.

Het moge duidelijk zijn dat het me niet bevalt. Het lijkt me ook het prettigst om deze raad op te volgen. Bij deze de beknopte uitleg over de ban's, en over het besluit niet meer aktief te willen meedoen met het MBF.

Nogmaals iedereen bedankt, het was leuk!

Vriendelijke groeten,
Aldert

@ moderators. Het verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar respecteer dit bericht, er staan geen onwaarheden in. Verzoekje... verander niets of doe hem niet op slot.

aaalie

het is jammer dat we weer een "veteraan" op dit forum moeten gaan missen.
Helaas lijkt het erop dat dit de huidige strategie van dit forum begint te worden.
mensen met kennis worden weg gejaagd met verschillende opmerkingen.
Als er wat over gezegd wordt dan hebben wij het gedaan.
Wij hebben de kennis en de spullen ervoor. En vooral de spullen ja dat maakt je tegenwoordig de echte modelbouwer. (volgens vele leden hier op het forum). Helaas is mijn mening toch nog altijd dat je ook met de spullen om moet kunnen gaan.

Ik vind het erg kort door de bocht. En betwijfel waar het heen gaan met de kwaliteit van dit forum. De meeste bouwverslagen zijn al niet veel meer dan een RTR pakketje een keer schoon blazen of een model volgens tekening in mekaar schroeven.

Zodra er echt gesleuteld moet worden dan is er straks niemand meer hier op het forum.

Ik ken de situatie niet, maar laat jezelf niet kennen man. Ik kan me goed voorstellen wat je bedoeld, maar zo krijgen sommige alleen maar hun zin. Laat lekker l.llen die knakkers ;)

pieter,

om even aaalie zijn keuze te verdedigen. Dit loopt al heel wat langer.
Heeft ook met het verleden te maken. Ik kan aldert geen ongelijk geven over zijn keuze. Helaas heeft de huidige omstandigheden van dit forum als geval dat alle kennis op stapt. Dit lijkt mij geen goede ontwikkeling maar helaas wel de praktijk.

Iemand die verkeerde informatie verstrekt corrigeren wordt tegenwoordig al regelmatig als aanvallen gezien.

Ron van sommeren kan je hier over ook genoeg vertellen.

Het is en blijft een moelijk medium, die lettertjes op je scherm. Je hoort geen intonaties in iemands stem en je ziet geen gezichtsuitdrukkingen. Helaas zijn mensen eerder geneigt iets negatief te lezen/ op te vatten, dan het positief op te vatten.

Mischien wordt het tijd dat er is wat mods gebanned worden ;) :D

Laatst bewerkt:
Voordat dit verder uit de hand loopt gaat deze op slot. Als er problemen zijn met bepaalde acties van moderators kun je dat het beste via pb bespreken (evt met andere mods) en niet openbaar op het forum is mijn mening. Daarnaast wordt er hier nu natuurlijk behoorlijk selectief 1 kant van het verhaal geplaatst.

Voor de goede orde:

Wij mods reageren niet zomaar naar personen, alleen maar na berichten die ons toekomen. Van een beleid tegen personen is dus nooit spraken. Het zijn dus meerdere "gewone" gebruikers die ons melden. Bovendien wordt er zeer serieus overlegt voordat. Dat weten sommige van jullie maar al te goed. Dan kan ik er niet bij, en vind ik het rond uit ***** (zelf invullen) dat men mods beticht van iets, dat nooit zou gebeuren als wij geen kwalijke meldingen zouden hebben binnen gekregen. Enkel fundamentele regels of ernstige zaken en spam reageren we direct, daar buiten bepalen de users onderling dus de toon en dus ook de consquenties, niet wij.

Het is ieders verantwoordelijkheid het leuk te houden, degene die dan toch moet ingrijpen de zwarte piet toespelen is te eenvoudig. Daarover genoeg, slotje blijft. En wie de schoen past trekt 'm aan!

Laten we onze energie steken in een gezellig forum.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back