Even benieuwd, wie leest de draadjes van F5J ?

Ben al een tijdje benieuwd wie allemaal de diverse draadjes lezen van F5J. Ik kan natuurlijk lezen wie reageert, maar dat staat niet in verhouding met het aantal weergaven per onderwerp.

Ik hoor graag wat je leuk vindt, wat je minder vindt, of misschien mis je nog wat.

Laat eens wat van je horen !!

Ik lees niet alle wedstrijdaankondigingen, als ik er zelf niet naar toe kan.
Wel lees ik alle bouw en vliegervarings draadjes met veel interesse en plezier.

Rick

Wat ik lees: Vliegervaringen, nieuwe ontwikkelingen (modellen, motoren, accu's, props, etc), wedstrijdaankondigingen en - verslagen, organisatorische zaken.
Jan

Laatst bewerkt:
In het F5J subforum lees ik ook alles.

Zowieso lees ik in het zweefvlieggedeelte vrijwel alles en ik kijk geregeld in de verschillende bouwverslagen draadjes

Ben al een tijdje benieuwd wie allemaal de diverse draadjes lezen van F5J. Ik kan natuurlijk lezen wie reageert, maar dat staat niet in verhouding met het aantal weergaven per onderwerp.

Ik hoor graag wat je leuk vindt, wat je minder vindt, of misschien mis je nog wat.

Laat eens wat van je horen !!
Lees ook alles op F5J. Inclusief met interesse de bouwverslagen met praktische toepassingen (hoewel nog niet veel reagerend, zeer gewaardeerd!) en ook graag de theoretische beschouwingen over aerodynamica of constructie.

Rein

Ik lees ook bijna alles over de F5J en ook heel veel in het zweefvlieggedeelte.
Ook de sleepkisten dus, bouwverslagen, tips enz.
Wat ik specifiek interessant vindt zijn.
De bouwverslagen.
het afstellen van het vliegtuig wel of geen vliegfases.
Na het bouwen , hoe vliegt het vliegtuig en wat ga je er aan veranderen, het fijn tunen zeg maar.
Tips en trucs,
zowel het aanschaffen , waarom dat toestel, het bouwen ervan , de gekozen setup
de eerste vlucht , wat vindt je er goed aan , wat minder goed. zou je er weer voor kiezen.
Zo ja waarom , zo nee waarom niet .

Lees alles in het zweef-gedeelte, F5j-gedeelte, hellingzweven, sleep-gedeelte, hlg/dlg gedeelte en electronica gedeelte. En verkoop vliegtuigen/electronica en overige.

Groet, Willem

F5J bouwverslagen en wedstrijdperikelen volg ik regelmatig. De rest bij vlagen.

Momenteel zit ik veel op RC Groups om de mogelijkheden van de Taranis OpenTX v2.1 telemetrie faciliteiten uit te vlooien.
F5J momenteel op een wat lager pitje.

Back