Even een beginners vraag

Hey, beste .....
Ik wil een rc auto op benzine kopen. Maar de ene zegt koop één op kerosine en de andere op nitro. Nu is mijn vraag wat is het verschil tussen deze ? Ik weet het dit is een stomme vraag :$

En motoren lopen niet maar draaien....

Maar om het verschil aan te geven:
- Auto's die op nitro rijden zijn veelal in de schaal 1:8 of kleiner.
- Auto's die op benzine rijden zijn veelal in de schaal 1:5 en 1:6, vrij groot.....

En motoren lopen niet maar draaien....

Maar om het verschil aan te geven:
- Auto's die op nitro rijden zijn veelal in de schaal 1:8 of kleiner.
- Auto's die op benzine rijden zijn veelal in de schaal 1:5 en 1:6, vrij groot.....

Hoe groot is schaal 1:8 eigenlijk ?

En de rc auto die ik wil kopen de gloeplug moter ik denk dat ik dit zo noem steekt niet omhoog maar deze is plat daarom dat ik niet wist als het een nitro was omdat als ik op google nitro motoren intype staan deze omhoog zo als op de profiel foto van Roelof te zien is

Hangt van de betreffende auto af ..... Zoek eens naar wat specs van auto's zou ik zeggen.

ja da wilde ik doen maar deze is van een familie lid en heeft er niet vaak me gereden en ik koop hem dan over deze heeft ook even stil gestaan en hij heeft de doos weg gedaan er staat op de kap van de auto austinmartinracing.com ma ik vind er nie echt een rc auto op

ja da wilde ik doen maar deze is van een familie lid en heeft er niet vaak me gereden en ik koop hem dan over deze heeft ook even stil gestaan en hij heeft de doos weg gedaan er staat op de kap van de auto austinmartinracing.com ma ik vind er nie echt een rc auto op

foto's??

Plaats eens wat foto's van de auto zonder de kap ....

Grote kans dat we je kunnen vertellen wat het is ;)

Dat is het eerste wat ik morgen ga doen als ik terug ben van school dan maak ik er even foto's van van de zijkanten en bovenkant van de moter

Ik weet wel dat de uitlaat aangekopelt is aan de moter zo als hier op deze foto te zien is kan ik deze veranderen ?
51C22-Ultra-24Ghz-13.jpg

eve verder opgezocht mijn cilinder hoed ziet er zo als deze uit

74115-01.jpg

Kan ik deze er afdoen en zo een als deze opzetten ?
LRP38551_md.jpg

Zo ja wat zijn dan de voordelen ?

Laatst bewerkt:
Als er zo'n cilinderkopje op zit zal het waarschijnlijk een Kyosho zijn ...

De getoonde koelkop gaat niet passen , die is veeeeelste groot voor de motor die op dat auto'tje zit.

zou je voor het oog er een andere kop op zetten? de kop wordt vaak toch deels afgeschermt door de body van de auto? lijkt me zonde...

ik zou eerst eens wat kennis en ervaring opdoen en met een auto beginnen voordat je hem uit elkaar draait.

zou je voor het oog er een andere kop op zetten? de kop wordt vaak toch deels afgeschermt door de body van de auto? lijkt me zonde...

ik zou eerst eens wat kennis en ervaring opdoen en met een auto beginnen voordat je hem uit elkaar draait.

Ja het is meer voor het oog en mss dat ik er sneller me kon rijden dan

Ik heb vandaag even gereden met de auto rijdt makkelijk voor een beginner als mij maar toen ik de kap open de voor deze af te zetten was er veel naft rond het moterblokje waardoor ik mijn bedenkingen had en niet gekocht nu wil ik een splinter nieuw kopen maar ik heb een laag budget rond de 200 euro ik wou in hasselt gaan kijken daar is ergens een rc schop maar zijn er goeie auto's voor een beginner van 15 j rond die prijs met brandstof en starterkit ?

Laatst bewerkt:
zon mooie groote koelkop= sneller breken tijdens een crash
ik zou eens lekker door sparen voor 200 heb je niet echt iets

Die koelkop gaat niet eens passen dus waar gaat het over :?:

Daarbij gaat het ook nog eens om een simpel onroadje en valt een koelkop dus altijd binnen de body ;)

Voor 200,- iets fatsoenlijks scoren is lastig tenzij je tegen een complete 2dehands aan loopt , maar dan loop je ook het risico de ellende van een ander te kopen.

Zou ff doorsparen tot je wat meer budget hebt en gewoon voor iets nieuws kan gaan ;)

Back