Even (opnieuw) voorstellen

Hallo heren,

Ik weet niet of het een gewoonte is om jezelf voor te stellen, maar ik doe het toch maar:D
Ik ben Eric, 42 jaar en getrouwd met 2 kinders
Mijn interesse ligt bij het zweven, vandaar dat ik me hier voorstel. Je zult me dus hoofdzakelijk op dit gedeelte van het MBF vinden

Een jaar of 4 geleden ben ik gestopt met model zweven en dus ook met het MBF. Nog steeds heb ik een redelijk uitgebreide vloot zwevers op zolder liggen, maar ik ben zeker 2 jaar lang niet op de hobby kamer geweest. (Alleen me vrouw, om zo nu en dan de stofnesten te verwijderen)
Na deze ervaring kan ik zeggen dat het momenteel weer erg begint te kriebelen (oude liefde roest niet, da's nu wel duidelijk)

Ik heb nu een paar dagen gesnuffeld op het MBF en het leek mij weer een leuk moment om me weer eens aan te melden. Hierbij kon ik mezelf gelukkig aanmelden met mijn oude nickname.

Wat opvalt is dat het MBF ontzettend groot is geworden en niet te vergelijken met een jaar of 4 geleden.
Ook kom ik nog wat oude bekende namen tegen met ontzettende hoge post-counts:p

Ik ben momenteel wat zwevers aan het reanimeren, en hoop zeer binnenkort weer wat vlieguurtjes te kunnen maken. Ik hoop wel dat ik het nog kan:D

Groet
Eric

Weet je dat ik me vaak heb afgevraagd hoe het met je ging, en waar je gebleven was?

Leuk dat je terug bent!

Hoi Berrie,

Ik heb destijds mijn prioriteiten moeten bijstellen, tijd en energie voor modelvliegen was toen gewoon teveel.
De voorliefde voor het zweven is nooit verdwenen hoor! Elk vogeltje wat ronddraaiend aan het hoogte winnen was werd gespot en gevolgd!

Ik ben nog ff de vloot aan het checken, maar dan moeten we een keertje afspreken om bij te praten.
Zo te zien heb ik aardig wat ontwikkelingen gemist en ik vermoed dat je me weer redelijk up to date kan brengen.

Vlieg je nog steeds op die postzegel in Montfoort?
Ik zal binnenkort wel opzoek gaan naar een veldje.

Gr
Eric

Laatst bewerkt:
Ha, hier nog één die zich wel eens heeft afgevraagd waar je heen was verdwenen.
Welkom terug!

Welkom terug ! En idd, berrie vliegt net als ik nog steeds op het kleinste "postzegel" modelvliegveld in europa. Als je in Montfoort kan landen, dan kan je overal landen (35*60 meter) :D :D Gastvliegers zijn bij ons hartelijk welkom ! (alleen als je iets moois meeneemt)

Back