Even voorstellen vanuit Hoogeveen.

helaas martijn, ik was niet thuis,
famil;ie dingen, wel bracht mijn neef vandaag een usb dongle voor de flight sim.. die kan je gebruiken..

mail maar ff waneer het uitkomt en zo.

Ik in Spier (Midden-Drenthe) na de koffie de eerste vluchten

ve5ugate.jpg

nou heren, we zijn momenteel weer in onderhandeling met de gemeente, we hebben een perfecte locatie gevonden en zijn druk doende hiervoor de vergunningen te krijgen, dit neemt zoals al eerder is gebleken flink wat tijd en enrgie in beslag, maar we hebben er goede hoop op.

Martijn ik ben volgende week thuis, dus je kan langskomen om de sim op te halen in Elim. komt mij het berst smorgen een keer uit, mail of bel maar waneer je tijd hebt.

als wildvlieg locatie zou het met kleine modellen op de buitenvaart te Hoogeveen mogelijk zijn. direct naast de snelweg afrit Hoogeveen zuid/ Hollandscheveld.

Nou maar hopen dat het wil vlotten met het veldje.
Vandaag mijn eerste poging gedaan om te vliegen samen met Gert-janP. Helaas liet mijn kist me zitten en heb ik mooi gekeken. Na een middag knutselen heb ik de kist weer gereed, nu weer wachten op een nieuwe mooie dag.

@rick ik kan deze week s ochtends wel langs komen. Ik bel of app wel even.

EUREKA, Vandaag mijn eerste vlucht gemaakt buiten. 2 min en 38 sec gevlogen en veilig geland.
Helemaal top, Lang leve de simulator!!!!!

Zeker vechten wie er op mag hier met die jongens. Whaha. Werkt idd super.

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Back