Even voorstellen

• Topicstarter Topicstarter BasW
  • Startdatum Startdatum
B

BasW

Guest
Hallo,

Mijn naam is Bas en ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van een 1:10 nitro. Het betreft een Shaft.12 van Protech (officele benaming :confused:)

Ik heb de wagen gekregen van mijn zwager die nu bezeten is door zijn 1:5 onroad van FG.
De wagen is niet in een beste toestand mede doordat dit de eerste R/C wagen van mijn zwager was er zijn een aantal dingen afgebroken (voornamelijk ophangpunten van de kap) en de wagen start niet meer.

Ik heb nog niet de tijd gehad om een oplossing te vinden maar ik ben technisch genoeg om dit voor elkaar te krijgen. Maar aangezien dit mijn eerste Nitro word ben ik van plan de hele wagen te demonteren en alles schoon te maken en defecte onderdelen te vervangen.

Momenteel heb ik er 2 kappen bij de originele Subaru WRC (die met de vleugel die er na een aantal ritjes al af ligt) en een Clio V6 die nog lekker maagdelijk kaal is. Hierbij zit nog de stickerset die ervoor bedoeld is met 4 fel gele (WTF) velgen. Dat word uiteindelijk mijn meesterwerkje.

Ik heb nog niet echt vragen en waarschijnlijk is alles wat ik kan vragen al gezegd.

Daarbij komt wel dat ik al bijna 20 jaar aan Statische modelbouw doe dus spuitwerk en het bestickeren zou geen probleem moeten zijn.

Mocht je meer van me weten ....roep maar.

Ill keep u posted.

Welkom op het forum, lees de stickies over het afstellen van een nitro motor even door. Daar zal je een hoop nuttige info uit kunnen halen.

Welkom op het forum, lees de stickies over het afstellen van een nitro motor even door. Daar zal je een hoop nuttige info uit kunnen halen.

Gedaan... sticky's zijn een grote hulp na wat ik gelezen heb. Maar ik moet zeggen dat veel van die dingen nogal voor de hand liggen....maar goed ik vind me zelf dan ook heel slim :rolleyes:.

Wat ik me wel zat af te vragen. Wat is nu het verschil tussen de Protech Shaft, de Tech en de Fun.

Shaft als de naam als zegt word aangedreven door aandrijfassen (welke ook een aantal meegeleverd zijn door mijn zwager).

Maar aangezien het over een verouderd model gaat zou ik misschien iemand kunnen interesseren om eens wat handige zoek functie tips te geven.

Back