Ik realiseer me dat ik me niet echt heb voorgesteld,. ik heb dit in mijn bouwverslag gedaan. Bij deze zal ik me dan ook even voorstellen. Mijn naam is zoals jullie vast al doen vermoeden Peter de Jong en ik ben woonachtig in het hoge noorden van het land. Vroeger heb ik me ontzettend vermaakt met het bouwen van diverse bouwpaketten.
Onlangs kwam ik op het idee om weer deze hobby op te pakken,. dus heb de stoute schoenen aan gedaan en heb de hobbywinkel hier leeg gekocht,. met diverse Ferrari's en alle denkbare benodigdheden. Ik begin graag goed
Inmiddels ben ik vertrokken met de bouw van een Ferrari 360 modena. Tot nu toe ging alles erg voorspoedig maar met de body heb ik diverse issue's ten aanzien van het spuitwerk. Dit is voor mij ook geheel nieuw dus het verbaasd me niet dat dit niet meteen een succes is. Gelukkig zijn er mensen hier die me goed bijstaan in raad en daad. Ik wil met name modellbouwer hier hartelijk voor bedanken!
Inmiddels ben ik bezig met de 2de een Ferrari 348 ts,. hier heb ik inmiddels al een topic voor gestart en dit zal zeker niet de laatste zijn er liggen nog 6 op me te wachten. Ik hoop met de bouw van deze dozen mijn skills aanzienlijk te kunnen verbeteren op het gebied van modelbouw.
Naast modelbouw ben ik ook bezig met een RC dit is de Ferrari 599xx van Tamiya een TA-06,. hopelijk zal deze binnen enkele dagen/weken arriveren zodat ik ook hiermee weer wat vrije uren kan vullen
Voorlopig hou ik me bezig met de modelbouw ik beleef er een hoop plezier aan en hoop dat ik er steeds beter in wordt. Als ik zo hier rond snuffel zie ik dat er veel mensen zijn hier die al enorm ver zijn en ontzettend mooie dingen maken. Een lust om naar te kijken en van mee te mogen genieten!
Ik wens iedereen veel bouw plezier en hopelijk volgen jullie mijn projecten.
Peter de Jong
Onlangs kwam ik op het idee om weer deze hobby op te pakken,. dus heb de stoute schoenen aan gedaan en heb de hobbywinkel hier leeg gekocht,. met diverse Ferrari's en alle denkbare benodigdheden. Ik begin graag goed

Inmiddels ben ik bezig met de 2de een Ferrari 348 ts,. hier heb ik inmiddels al een topic voor gestart en dit zal zeker niet de laatste zijn er liggen nog 6 op me te wachten. Ik hoop met de bouw van deze dozen mijn skills aanzienlijk te kunnen verbeteren op het gebied van modelbouw.
Naast modelbouw ben ik ook bezig met een RC dit is de Ferrari 599xx van Tamiya een TA-06,. hopelijk zal deze binnen enkele dagen/weken arriveren zodat ik ook hiermee weer wat vrije uren kan vullen

Ik wens iedereen veel bouw plezier en hopelijk volgen jullie mijn projecten.
Peter de Jong