even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Patrick, 34 jaar en al jaren een rc junkie. Naast het rijden, vind ik het bouwen en opknappen erg leuk om te doen. Ook ben ik gek op oude en aparte modellen. Ik heb ondertussen een aardige verzameling opgebouwd, zullen er ondertussen en stuk of 40 zijn (denk dat ik toch echt eens een grotere hobbykamer moet hebben.)

Ik heb nooit zoveel met forums gehad, maar denk ik meld mij toch eens aan misschien kom ik mensen tegen met dezelfde hobby en interesse, om ervaringen en of onderdelen te ruilen. En natuurlijk om antwoorden te vinden waar ik echt niet uit kom.

Mvg Patrick

Welkom Patrick!

Op dit forum zul je vast wel meer mensen tegenkomen met dezelfde gekte...

enneh......fotootjes van je modellen..?:cool:

Allereerst welkom,

Hulp en ervaringen vind je hier met hopen.
Schrik niet want het forum kan ook een beetje een verslaving worden eens je in wat topics begint mee te praten. Veel plezier

Thx allemaal,

Mijn verzameling bestaat uit van alles en nog wat.Jaren terug ooit een gekocht en was gelijk verslaafd aan het bouwen. Na 3/4 modellen gebouwd te hebben (die hier nog steeds ongereden op blokjes staan) bleek het bouwen van nieuwe toch wel prijzig. Toen overgestapt op "ragbakjes" kopen en die volledig renoveren, dat was de tijd dat fast and furius erg populair was dus vele zijn in deze stijl gemaakt.

Ik had een tamiya tt-01 leuk rijden op de parkeerplaatsen en in de straat, maar na aardig wat upgrades dacht ik het moet sneller kunnen. Dus een Tamiya ta-03f gekocht flink upgraden stabilisatoren andere vering enz enz en het snelste motor zetje wat ik kon vinden ( toen nog brushed). Rustig ingereden en dan de nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen ( nee gprs zat toen nog niet in elke telefoon oid :P ) kameraad en ik in de auto gestapt lange weg opgezocht rc auto naar buiten en wij erachteraan. Dat konden we wel vergeten (peugeot 205 1.1 ) Dus nog een keer nu langzaam gas met de rc 60 70 80 dat gaat lekker 90 100 boem weg rc. Wij stoppen kijken achter ons en ja hoor daar staat i, gelukkig reden we zonder body en is hij precies tussen de wielen doorgegaan. Bleek dat de regelaar niks meer doet als de batterij te leeg is/ raakt.

Mijn 1:1 auto's zijn ook nooit echt burgelijke auto's geweest zeg maar en wat is er nu mooier dan de auto's die je zelf hebt gehad ook in rc te hebben dus daar zijn er ook 3 van ( moet alleen nog chevrolet k1500 stepside en bmw 750. Tips zijn welkem :P )

Als je niet buiten kunt rijden is thuis binnen toch ook wel erg leuk dus er is ook een minizilla gekomen. Standaard prima binnen mee te rijden, na een rondje door de kamer kon ik het toch niet laten er sneller spul in te zetten ( ik ken mezelf dus had het gelijk maar meegekocht ) , rondje 2 bleek dat dus binnen geen goed idee te zijn dus staat ook nieuw op de kast. Toen maar een mini-z erbij en later een micro-t, maargoed deze zijn ondertussen ook al lang niet meer standaart.

De laatste jaren ga ik toch echt voor het ouwde en/of aparte spul. Ik denk dat de kyosho mooneyes en de robbe rodeo 6x6 en een waarvan ik het merk even kwijt ben, maar deze is met een dodge viper body waarvan de motorkap echt open kan en je de motor ziet dit zijn toch wel mijn pronkstukjes zijn.

Als het me lukt plaats ik binnen kort wel even wat foto's

Laatst bewerkt:
Welkom op dit forum! Voor mijn is een forum (voor welk onderwerp dan ook) niet alleen een bron van informatie, maar ook een manier om lotgenoten te vinden en je enthousiast te houden voor je hobby (zo boeiend zijn de wintermaanden niet op RC-gebied)...

Zomer of winter, het maakt mij niet uit. Zomers kun je lekker buiten rijden en winters lekker sleutelen en speuren naar nieuwe onderdelen en projectjes :)

Back