even voorstellen

Hallo. ik ben Henk v d Woude.

Ik heb me aan gemeld omdat ik met een trex 600
vlieg.
Ik ben niet aangesloten bij een club, en vlieg ook nog maar rustig heen en weer ,dus geen stunts en 3d.
door mijn helicommand heb ik het mijzelf aangeleerd na eerst een esky belt als begin toestel te hebben gehad.

vr gr Henk

en vlieg ook nog maar rustig heen en weer ,dus geen stunts en 3d.

:D Nou en? ik ook....

Sluit me helemaal bij ChrisdV aan: maakt niet uit, als je er maar plezier in hebt.

Vliegen bij een club, of met een groepje gelijkgestemden kan overigens het hobbyplezier fors verhogen....

Groet, Bert

Hallo. ik ben Henk v d Woude.

Ik heb me aan gemeld omdat ik met een trex 600
vlieg.
Ik ben niet aangesloten bij een club, en vlieg ook nog maar rustig heen en weer ,dus geen stunts en 3d.
door mijn helicommand heb ik het mijzelf aangeleerd na eerst een esky belt als begin toestel te hebben gehad.

vr gr Henk

Welkom! Ik ben ook van het rustig heen en weer vliegen :D. Zit wel bij een club, altijd gezellig om onder de 'lotgenoten' zijn;

Hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

Groeten,

Jan-Martijn

welke clug ???

:D Nou en? ik ook....

Sluit me helemaal bij ChrisdV aan: maakt niet uit, als je er maar plezier in hebt.

Vliegen bij een club, of met een groepje gelijkgestemden kan overigens het hobbyplezier fors verhogen....

Groet, Bert
ik woon in drachten welke clubs waar gezamenlijk word gewerkt zitten hier in de buurt??

Back