Even voorstellen

Mijn naam is Marcus en ik ben nu ongeveer 8 jaar bezig met modelbouw.
Ik bouw voornamelijk militaire vliegtuigen schaalgrote 1:48 1:35.
Ik ben begonnen met het dit form omdat ik het leuk vindt om mijn intereses en ervaringen met andere geintereserde te delen. Op deze manier kan ik ook leren van andere, want er is niet echt een handboek voor hoe wordt ik een goede modelbouwer. Ik heb vooral geleerd van mijn eigen fouten en ervaringen en heb daarbij ook veel dingen op het internet opgezocht. Ook maak ik altijd foto,s van de modelen waar ik mee bezig ben en kijk dan later terug op mijn computer hoe het er uit ziet ik kan mededelen dat dit zeer leerzaam werkt,,althans voor mij.
Ook vindt ik het intressant om diarama,s te maken. Ik heb dan een bepaald idee en een thema in gedachten hoe ik het wil gaan bouwen hierbij haal ik veel achtergrond informatie van het internet omdat ik het ook belangrijk vindt om iets te kunnen vertellen over de modelen die ik bouw.

Belangrijk voor mij is de balans te vinden tussen te veel details en te weinig en dat is de kern voor mij persoonlijk

Daar bedoel ik mee, dat soberheid ook soms mooi en doeltreffend kan zijn met andere woorden het plaatje moet precies in balans zijn.

Vriendelijke groet

Marcus

hoi Marcus,

Welkom op dit forum.
Zo te lezen ben je op de goede weg en volgens mij doe je best veel moeite om er iets moois van te maken.
Schroom niet om eens wat werk te laten zien.
Uiteraard zullen wij je modellen kritisch;) beoordelen.
Er zijn heel veel mensen hier met heel veel ervaring en goede tips.

Ook leuk om te lezen dat je uit Zweden komt, volgens mij hebben we niet veel leden die uit het buitenland komen.

Gr. modellmaker

Välkommen till forumet.
Jag bygger en hel del 1/35 tankar.
Fina är, är att det är ruttet det från.

Hälsningar Sander.

Bedankt voor jullie racties.

Sander je zweeds is niets mis mee zo te zien, leuk om te zien dat iemand ook wat zweeds kan schrijven.
Voor alle duidelijkheid ik heb niet de zweedse nationaleteit, ben gewoon een Rotterdamer
Ben 5 jaar geleden naar zweden geemigreerd met mijn vrouw waar we samen een B&B hebben. In de winter ben ik vooral bezig met bouwen, momenteel ben ik bezeg met een black hawk Academy 1:35 wat aardig verloopt (voor bouwverslag kan je op mijn blog kijken mocht je geinterreseerd zijn).
in ieder geval bedankt voor jullie reacties

Back