Even voorstellen

• Topicstarter Topicstarter Bontekoe
  • Startdatum Startdatum
Je ziet Miranda,

Geef een plaatsnaam en je heb gelijk een meesterbouwer in je buurt die je met raad en daad kan bij staan !
Gelijk al met winkels :D

Een update.
Ik ben nu de romp aan het beplanken. Aan beide zijde heb ik 2 planken waarvan de 1e met nageltjes en lijm en de 2e met lijm. Erg moeilijk klusje waar veel tijd in gaat zitten. De volgende liggen al in het lauw water en gaan er straks op.
Tijdens het drogen van de planken heb ik niet stil gezeten. De roosters van het dek zijn af. Ik heb in de week dat ik op mijn bestelling moest wachten kanonnen gemaakt.
Ik moet nog uit zoeken hoe ik foto's kan toevoegen geen idee hoe dat werkt via mobiel.

even een vraagje Miranda, heb je alleen de mogelijkheid om mobiel te posten of heb je ook een pc ter beschikking?
voor zover ik weet is het alleen mogelijk om foto's te posten hier via een PC. hiervoor zijn meerdere mogelijkheden.
- via de service van dit forum, echter moet je dan wel een vriend van het forum worden (hier zijn kosten aan verbonden)
- externe opslag van foto's via bv Photobucket. (hier maak ik gebruik van). ik kan direct vanaf mijn mobiel de foto's doorsturen naar deze site en daarna de juiste code's kopieren in mijn verslag op de PC.

laat even weten of je nog verdere assistentie of tips nodig hebt hiervoor dan kunnen we je gericht hiermee helpen, het is ons tenslotte allemaal gelukt hier.

Een update.
Ik ben nu de romp aan het beplanken. Aan beide zijde heb ik 2 planken waarvan de 1e met nageltjes en lijm en de 2e met lijm. Erg moeilijk klusje waar veel tijd in gaat zitten. De volgende liggen al in het lauw water en gaan er straks op.
Tijdens het drogen van de planken heb ik niet stil gezeten. De roosters van het dek zijn af. Ik heb in de week dat ik op mijn bestelling moest wachten kanonnen gemaakt.
Ik moet nog uit zoeken hoe ik foto's kan toevoegen geen idee hoe dat werkt via mobiel.

Ben benieuwd naar je foto's en verslag!
Bij Afbeeldingen & fotoalbums kun je albums aanmaken en daaraan kun je foto's toevoegen van max 800x600 geloof ik. Daarna kun je die in je posts toevoegen. Lukt je vast wel ;)

Back