Even voorstellen ....

bert-tan-albums-scheeps-modellen-aanbouw
Mag ik mijn even voorstellen.

Mijn voornaam is Bertus.
Ik ben nieuw sinds vandaag op dit forum.
Ik woon in zuidlimburg in geleen. Ik ben oorspronkelijk uit Amsterdam. Ik heb vroeger in de 60 en 70 jaren gevaren bij Wijsmuller in ijmuiden. Daardoor doe ik in mijn weinige vrije tijd aan scheeps modelbouw en ook nog diversen plastiek modelbouw. Zoals Treinen (1:35 Trumpeter) en vrachtauto's. Ik ben nu bezig met een eigen ontworpen Duwboot aan gedreven door 2 graupner schottels schroeven en een,ook al eigen ontwerp, zeesleper (1:40). Ook ben ik zo tussendoor bezig met de zeesleper Utrecht waar ik zelf op heb gevaren.Deze ben ik vanaf het model, van Heller, onderdeel voor onderdeel over aan het zette op papier en vergroten naar schaal 1:40 +/_ 1,32 mtr.
Hopelijk krijg ik in 2016 meer tijd als ik met pensioen ga, daar ik als internationaal chauffeur nu nog te weinig tijd heb. Zodra ik uit gevonden heb hoe ik foto"s kan bij voegen stuur ik die ook mee. Hopelijk kan ik nog veel raad en veel leren van andere leden op dit forum. M.v.g. Bertus

Laatst bewerkt:
Hallo Bertus,
Welkom op het forum en fijn er weer een deskundige bij te hebben;-)
Heb je ook foto's?

Groet Dennis

foto's

bedankt voor je reactie Dennis. De Foto's heb ik in de showcase gezet in het album scheeps modellen in aanbouw. En of ik een deskundige dat zal nog moeten blijken.

groeten Bertus

Laatst bewerkt:
Back