Even voorstellen

Ik heb veel digitale boeken beschikbaar.
Zie: https://www.modelbouwforum.nl/threads/boeken-scheepsmodelbouw.264387/page-2 Bericht #27
Op de modelbouwersbijeenkomst in Hillegom heb ik mijn PC bij me en kan je alles bekijken en uitzoeken.

Wat een lijst boeken, mooi man. Ik zoek een boek waar alle namen van de zeilen, masten, touwen enz in staan zodat ik weet waar men het over heeft als men bv ergens een reactie op geeft.
Ik weet niet of er zo'n boek bestaat maar ik zou er erg blij mee zijn.

$_84.JPG

ik snap nu wat je bedoel, bedankt voor je reactie.
Ik was wat beknopt met mijn reactie - dat was niet helemaal duidelijk dus.
Dit boek beschrijft alle facetten van de modelbouw van zeilschepen van 16e tot 18e-19e eeuw - inclusief benamingen van masten zeilen, tuigage etc. etc.

Geef je email-adres maar even door aan kolderstok at gmail punt com en ik stuur je een pdf-versie ervan.

Bedankt voor het sturen van de boeken, een hele (prettige) lees klus, ben ik wel even met bezig.
Ik kreeg een mailtje van De Kombuis dat het wachten is op de leverancier van het bouwpakket, nog even geduld dus.
Kan ik mij goed inlezen en voorbereiden op het grote gebeuren, het bouwen van mijn eerste schip.

Contact opgenomen met de Kombuis en het bouwpakket zou deze week verstuurd worden naar mij, ik kan niet wachten om te beginnen.

Back