Even voorstellen

Dag dames en heren:),

Ik ben nieuw hier op het forum maar ik lees al enkele weken mee.
Ik zal mezelf even voorstellen(waarschijnlijk zit ik niet in de goede topic?)
Ik ben Erwin Fraanje 34 jaar woonachtig in Zeeland.

Ik ben per toeval op dit forum gekomen nadat mijn overbuurman de oude Tamia Grasshopper weer voor de dag haalde:D,zodoende stond ik ook gelijk buiten en het gesprek over rc begon.Die grasshopper was eigenlijk bedoeld voor zijn en onze kinders,maarja die kregen die middag natuurlijk weinig kans om hem te besturen:).
Toen ik op de lagere school(in Australie)zat had een vriend van mij een Hotshot...lache... maar tegenwoordig zal dat waarschijnlijk weing meer voorstellen,of wel?toen was het je van het.

Maar ik ga niet gelijk teveel vragen stellen,ik wil eerst dit forum verder goed doorlezen.

Mvg ®win;)

Hoi Erwin,
leuk om te horen hoe sommige mensen met modelbouw in aanraking komen.
Wat je noemt is namelijk voor mij heel kenbaar, vaak vinden mensen het wel leuk om te kijken en begint het bij hun zelf ook een beetje te kriebelen zegmaar ;-)

in de tussentijd is er inderdaad een hoop veranderd.
De modellen die je noemt zweven nogsteeds over de markt, maar dat is meer van mensen die hem nog hebben staan naar de echte liefhebbers / collectors.

De techniek is tegenwoordig een stuk verder, en zit er bijna voor iedereen wel iets wils bij.

Hoi Erwin,
leuk om te horen hoe sommige mensen met modelbouw in aanraking komen.
Wat je noemt is namelijk voor mij heel kenbaar, vaak vinden mensen het wel leuk om te kijken en begint het bij hun zelf ook een beetje te kriebelen zegmaar ;-)

in de tussentijd is er inderdaad een hoop veranderd.
De modellen die je noemt zweven nogsteeds over de markt, maar dat is meer van mensen die hem nog hebben staan naar de echte liefhebbers / collectors.

De techniek is tegenwoordig een stuk verder, en zit er bijna voor iedereen wel iets wils bij.

Nou het begon idd te kriebelen....nu begint het aardig hard te jeuken:smile:.
Ach die tijd van de hotshot ed was een mooi tijd,nu zoek ik toch iets in de richting van HPI,het liefst een Baja.....maar die zijn duur zeg:shock:;)

Back