evenement : DAMN!!!3D

Ik kom net dit evenement tegen en lijkt me erg leuk, er zijn allerlei onderdelen voor beginners tot experts. http://www.3dhelifreakz.nl/damn3d/field.html

Het wordt gehouden vlakbij Zutphen dus voor mij relatief gunstig. Wat betreft (inschrijf) kosten kan ik niks vinden ?

Heeft iemand zich al ingeschreven ?

De onderdelen die mij aanspreken zijn de dragrace, try set manoeuvres, heli games en nightfly.

Bas

Yep, ik heb me al ingeschreven voor meerdere onderdelen:
- Freestyle
- Flight TO music
- Flight ON music
- Drag Race
- Heli games (waarschijnlijk geen tijd meer voor)

Ik ben benieuwd.
Het wel veeeeel voor één dag denk ik.

Ja het gaat zeker een drukke dag worden, de deelname is gratis Bas, maar meld je wel op tijd aan want we hebben al behoorlijk veel deelnemers dus .... we zijn ons er wel van bewust dat er veel te doen is, dus zullen we niet onbeperkt deelnemers aannemen. Binnenkort zal er een status page worden geopend dit zal alles een stuk duidelijker maken.

ok dan, zal ik doen.
Trouwens, ik neem aan dat ik met verschillende heli's aan de verschillende onderdelen mee kan doen ?

Bas

Zo! Aangemeld voor Freestyle en Flight TO Music.
Vast nog wel op tijd! Benieuwd naar de reglementen voor de Flight TO music.

Eindelijk eens een evenement in de buurt!

Groenten,
Tjerk ;)

Klopt Bas, we gaan uiteindelijk onder aan de streep kijken hoe deze wordt ingevuld aangezien er veel verschillende modellen zijn. En we willen graag iedereen de kans geven om mee te doen. Dus gewoon bij je aanmelding je heli melden waar je mee wil Drag Racen. Wel vast oefenen he.. want er zijn ervaren Drag Racers van de partij.

Ik heb me ook aangemeld voor Freestyle en heligames.

Snap de bedoeling niet van Try set manouvres......???
Ervaren piloot naast je en dan die set manouvres vliegen???
Misschien dat dirk of henry hier nog uitleg over kan geven.

Hoe werkt het eigenlijk met Callers????
Moeten die erbij zijn?

Ik heb er in ieder geval zin in...

remon rekers

Try set manoeuvres is bedoeld om kennis te maken met de wedstrijd figuren.

In het kort is het de bedoeling dat de deelnemers kunnen kijken, proberen en ervaren zonder competitie element. Er worden vragen, uitvoeringen en voorbeelden behandeld zodat je een indruk krijgt hoe het allemaal werkt. Het kan een mooie opstap zijn naar de Dutch3D natuurlijk, maar ook een mooie aanvullen naar de voorbereiding. De exacte invulling voor dit onderdeel staat nog gedeeltelijk onder constructie dus houd de site in de gaten. Wij zullen naarmate de tijd verstrijkt aanvullende informatie geven over de verschillende onderdelen. Callers zijn voor dit onderdeel niet nodig. Natuurlijk zal er altijd wel iemand als Caller willen fungeren om te laten zien hoe het hoort tijdens een wedstrijd.

Het word vooral een gezellige maar interactieve dag voor de deelnemers. Dus ben je geïnteresseerd en wil je kijken, vragen of proberen? schrijf je dan in! en ontdek of het iets voor je is ;)

je hebt nog een paar maandjes om te oefenen...

Ik ben ook niet goed in freestyle, maar ik ga weer vet oefenen net zoals vorig jaar :)

Bas, doe jij dit jaar ook weer mee aan de D3d of niet?
Je was aan het twijfelen toch?

Remon

Back