hoi bertus,
met mijn excell had ik het zelfde probleem, hij is veel te licht....
Simprop heeft de plaats van de accutray gemaakt op nimh cellen en niet op lipo's!
Ik heb de tray gewoon verlengt naar voren, de accu dit bij mij vlak achter de motor.
(hij is nog verder naar voren gekomen nu er A123 cellen in zitten.....
het totaal gewicht laag houden is bij de excell een must.! hij vliegt zoveel lekkerder als hij in het midden van het minimale en maximale aanbevolen vlieggewicht is.! De Thermische eigenschappen en het vlieggedrag bij het landen zijn veel beter.
Jeroen
met mijn excell had ik het zelfde probleem, hij is veel te licht....
Simprop heeft de plaats van de accutray gemaakt op nimh cellen en niet op lipo's!
Ik heb de tray gewoon verlengt naar voren, de accu dit bij mij vlak achter de motor.
(hij is nog verder naar voren gekomen nu er A123 cellen in zitten.....
het totaal gewicht laag houden is bij de excell een must.! hij vliegt zoveel lekkerder als hij in het midden van het minimale en maximale aanbevolen vlieggewicht is.! De Thermische eigenschappen en het vlieggedrag bij het landen zijn veel beter.
Jeroen