Hier ben ik weer.
Dat van de failsafe daar had ik niet aan gedacht.
Maar dan zou de rest toch ook niet gewerkt hebben?
Ik heb het net getest maar die werkt op gas.
Ik vlieg overigens met gas rechts en hooglaag links.
Over dat koolstof daar heb ik ook wel over ingezeten maar op de bodem en de bovenkant zit geen koolstof en daar liggen de antennes.
En nogmaals gas en rolroer werkte gewoon.
Richting weet ik niet dat had ik beter nog kunnen testen maar het gaat allemaal zo snel.
Ik ben gewoon een beetje bang dat het in de potmeter van de zender zit, daar die vervangen is maar dat is gelijk na de koop al gebeurd.
Maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben.
Maar toen ik bij het model kwam werkte het hoogteroer gewoon normaal.
Ik dacht eerst ook dat er een stangetje was blijven hangen of zo maar er zit op ieder roer dus een apparte servo, vandaar dat dit het niet kon zijn.
Dat van de failsafe daar had ik niet aan gedacht.
Maar dan zou de rest toch ook niet gewerkt hebben?
Ik heb het net getest maar die werkt op gas.
Ik vlieg overigens met gas rechts en hooglaag links.
Over dat koolstof daar heb ik ook wel over ingezeten maar op de bodem en de bovenkant zit geen koolstof en daar liggen de antennes.
En nogmaals gas en rolroer werkte gewoon.
Richting weet ik niet dat had ik beter nog kunnen testen maar het gaat allemaal zo snel.
Ik ben gewoon een beetje bang dat het in de potmeter van de zender zit, daar die vervangen is maar dat is gelijk na de koop al gebeurd.
Maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben.
Maar toen ik bij het model kwam werkte het hoogteroer gewoon normaal.
Ik dacht eerst ook dat er een stangetje was blijven hangen of zo maar er zit op ieder roer dus een apparte servo, vandaar dat dit het niet kon zijn.
Laatst bewerkt: