Exclusieve fg's

Discussie in 'Foto-Album' gestart door M.Bosman, 4 mei 2005.

  1. M.Bosman

    M.Bosman Guest

  2. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    ziet er zeer strak uit ,

    waar koop je deze bodys ?

    heb je ook fotos zonder bodys ?
     
  3. Stormer

    Stormer Guest

    woow 8O kicke man! Ziet er echt heel gaaf uit..
    Rijdt je er ook mee? zoja half gas zeker...
    Lache man!
     
  4. Hoe kom je aan die auto trailer?
     
  5. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    zown trailer is een kwestie van knutsellen verwacht ik maar waar heb je die ontiegelijk vette transporter kap vandaan man 8O
     
  6. xanderdude

    xanderdude Guest

    Knutselen? :p
     
  7. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    De autotrailer is inderdaad zelf in elkaar geknutseld. Dit is wel direct fantsoenlijk gedaan, alles is dubbel gekogellagerd en volledig aan elkaar gelast. De wielen die eronder zitten zijn van een 1:10 tourwagen, dit leek mij wel een leuke combi met die grote wielen van een 1:5 wagen.

    De kap heb ik bij PaSe Tuning gekocht, die had er toevallig 2 liggen (zijn er momenteel ook maar 2 van). Alhoewel het een zeer mooie kap is, kan ik niet zeggen dat ik hem 100% goed vindt, de kwaliteit van de lexan stelt echt niks voor. (maar amper 1mm dik!!!) en daar komt bij dat deze toch wel veel deukjes heeft.

    Jazeker rijdt ik gewoon met deze kap, uiteraard half gas en niet meer, want zo'n aanhanger met een complete wagen erop is niet stil te krijgen, rondom mechanische remschijven zijn maar net genoeg. Beide chassis zijn van een sportsline, die van de bus compleet gebouwd op trekkracht en enkele alu delen. Van de Passat puur voor snelheid en uiteraard hydrolische remmen.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee weer even voldoende op de hoogtegebracht,
    Grs,
    M.Bosman
     
  8. NickRc

    NickRc Guest

    Hey,

    Dat ziet er heel grof uit.
    Mooie kappen en die aanhanger is ook erg mooi.
    Ook leuk dat de kappen hetzelfde zijn!
    Dit setje kost wat bij elkaar :p

    Nick 8)
     
  9. Magic2002

    Magic2002

    Lid geworden:
    6 feb 2005
    Berichten:
    254
    Locatie:
    ZW -Brabant
    Super gave combinatie zo!! En zo een transporter 1 op 5 is echt wel appart :)
     
  10. hey ik heb hier ook nog wel een apart geval:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    alleen jammer van die moter maar is wel tof gemaakt !

    greetz
     
  11. SuB-ZeuZ

    SuB-ZeuZ

    Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Rotsterhaule
  12. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    die eerst is super mooi maar ik vind het wel jammer dat de de achterste het zelfde kleurtje hebt gegeven als de voorste maar verder is die heel mooi

    hier zijn de eerste foto`s in het groot

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. super mooi en super geknutselt die trailer toppie :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
     
  14. Blade323f

    Blade323f Guest

    Zo 8O Dat is heel erg gaaf, dit zie je niet zoveel. Ziet er ook heel erg mooi uit. Die vrachtwagen vind ik ook heel erg mooi gemaakt. Je moet er maar opkomen om zoiets in elkaar te bouwen trailers dan he :D
     
  15. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Die vrachtwagen is geweldig. Zelf had ik dit idee ook al doordacht, maar dan wel een vrachtwagen ook in dezelfde kleur als de Bus en de Passat, een grote trailer erachter en daar dan deze combinatie bovenop. Maar door gebrek aan een truckchassis zal ik dit project nog even moeten uitstellen. Misschien een leuk idee voor komende winter, maar dat duurt dus nog wel even.

    Grs,
    M.Bosman
     
  16. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Bij deze wil ik jullie nog laten weten dat deze complete combinatie op maandag 16mei (2de pinksterdag) te zien is op de demodag van de LIMAC te Weert (limburg). Voor de exacte lokatie en tijden kijk even op www.limac.cjb.net

    Grs,
    M.Bosman
     
  17. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    super vrachtwagen combinatie ,

    mijn complimenten.
     
  18. Xiro

    Xiro Guest

    is een vrachtwagen met een VW transporter achterop die op zijn beurt die passat achterop een trailer heeft staan niet een beetje teveel van het goede?
     
  19. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Waarom zou dit teveel zijn, dat is net het leuke om zoiets te bouwen. Er zijn geen grenzen, enkel je fantasie.
    En het kan nog veel gekker, alleen daarvoor moet het slecht weer zijn en ik moet me dan te pletter vervelen. Dan komen meestal nog veel gekkere, onzinnige en soms schitterend ideen.

    Groeten,
    Michael
     
  20. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Is dat nou die flipflop verf? Erg mooi man! Ik zou bijna mijn echte auto zo laten spuiten. ;)
     

Deel Deze Pagina