Exclusieve fg's

Discussie in 'Foto-Album' gestart door M.Bosman, 4 mei 2005.

  1. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Dat is inderdaad flip-flop lak, kost 965 euro per liter (autolak dan) volgens de fabrikant. Dus dan denk ik dat je van het idee afziet om je auto te laten spuiten.
     
  2. RayxM

    RayxM

    Lid geworden:
    3 jun 2004
    Berichten:
    108
    Ik vind de kap van die T5 ABT transporter echt heel mooi. En is je aanhanger ook nog geremd?

    Mvrgr Ray
     
  3. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    De aanhanger is niet geremd, de 4 schijfremmen op de auto maken dat ondertussen wel goed. Maar dit is wel een leuk idee voor onze volgende aanhanger (in planning). Bedankt voor de tip.

    Groeten,
    Michael
     
  4. Madness

    Madness Guest

    Zeer strak die teams! 8)
    Mooie transporter ( is een keer wat anders )
    En de dtm combinatie ziet er ook zeer strak uit!
    Ga zo door!!
     
  5. Rover junior

    Rover junior Guest

    mooie vw bus echt cool :lol:
    de passat is ook erg mooi 8)
     
  6. M.Bosman

    M.Bosman Guest

  7. KriZ

    KriZ

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    686
    Ik vond het 100x mooier zonder stickers. Doet een beetje goedkoop aan zo,
     
  8. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Uiteraard is dat je eigen mening, maar als je de kap voor je ziet, dan is het gedeelte dat groen-goud gekleurd is toch wel een hele grote kale oppervlakte. Op de foto's vind ik dat de kap nog behoorlijk klein lijkt.
     
  9. EJS

    EJS Guest

    De kap lijkt op de foto's inderdaad een stuk kleiner, ik heb hem in het echt gezien bij Pase-tuning dus weet hoe groot zo'n bodie is :wink:

    Mooie kap trouwens, ziet er tip top uit :)
     
  10. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    is de passat niet van Carson ???
     
  11. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Ja, de Passat kap is enkel door carson leverbaar voor zover ik weet, dit is ook wel te merken aan de dikte van de lexan, is nl dunner dan die van fg
     
  12. Paulu$

    Paulu$ Guest

    Ik vindt hem stoer.
    Kan ik hem niet overkopen van je :wink: ??
     
  13. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Hahaha, grapjas,

    Het chassis van de T5 bus is inmiddels wel te koop: 2 tourwagens is toch teveel van het goede, (ben aant kijken voor een monstertruck) maar gelukkig past de t5 kap ook op mjn andere chassis. Voor zo'n kap moet je echter bij PaSe-tuning zijn, maar ik betwijfel of Pascal deze nog kan krijgen.

    Groeten,
    Michael Bosman
     
  14. Paulu$

    Paulu$ Guest

    Jammer hoor dat je hem niet helemaal weg doet. Maar ach. De zomer komt eraan. Ik ga maar es kijken of ik ook zoiets kan maken.
     
  15. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Veel succes met het maken van zoiets, ik mag hopen dat je veel tijd, geld en een hele berg goed gereedschap en materiaal tot je beschikking hebt. Zo niet, dan zul je niet ver komen. Het is niet allemaal zo eenvoudig als het lijkt. Na heel veel uren op elkaar schelden en een hoop ergernis (met name na de eerste keer proefrijden) is dit ook eindelijk gelukt. Als je maar alleen bent dan zul je zoiets niet kunnen bouwen, tenzij je werkelijk alles kan, maar dat lijkt me sterk.

    Groeten,
    Michael Bosman
     
  16. jerino

    jerino Guest

    kan je eens een foto maken zonder de kap alleen het chasis ?
     
  17. M.Bosman

    M.Bosman Guest

  18. Madness

    Madness Guest

    Heb je toevallig ook video's?:)
     
  19. jerino

    jerino Guest

  20. M.Bosman

    M.Bosman Guest

    Ja ik heb op de demodag van de Limac (16mei2005) een filmpje gemaakt met deze on-board camera. Dit is gefilmt met de camera op het chassis, de bus-karroserie erop (camera filmt door de voorruit heen) en de aanhangwagen met de Passat erachter. Doordat de ondergrond gladde beton was, zie je de gehele combinatie vaak wegschuiven.

    Het filmpje staat vanaf nu op http://members.home.nl/michael-bosman/onboard.wmv

    groeten,
    Michael Bosman
     

Deel Deze Pagina